SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

Tatavaa

Tatavaa

Üye
Yanıtınız için teşekkür ederim.Bakalım diğer kullanıcılardan böyle bir sorunla karşılaşıyorum diyen olacak mı,Sony xperia z3 yada note 4 düşünüyorum.Note 4 e daha yakın gibiydim ama söylenenler kafamı karıştırdı.
 


Karargahx

Üye
S.a arkadaslar note 4 facebook grubumuza beklerim.
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Isınma sorunu 5.01 ile epey azaldı ama şebeke sorunu kısmını araştırmalısın eski model simkart varsa yapıyormuş yeni microsim lerde sorun yokmuş diye duydum. Birde bazı sensörler çalışmıyor note4 te
 
FK5896

FK5896

Üye
Yanıtınız için teşekkür ederim.Bakalım diğer kullanıcılardan böyle bir sorunla karşılaşıyorum diyen olacak mı,Sony xperia z3 yada note 4 düşünüyorum.Note 4 e daha yakın gibiydim ama söylenenler kafamı karıştırdı.
Rica ederim. hangisini daha cok begeniyorsaniz onu alin [emoji4] bu arada youtube da inceleme videolarini izlerseniz size buyuk bir yardimi dokunacagini dusunuyorum[emoji4]
 
FK5896

FK5896

Üye
Isınma sorunu 5.01 ile epey azaldı ama şebeke sorunu kısmını araştırmalısın eski model simkart varsa yapıyormuş yeni microsim lerde sorun yokmuş diye duydum. Birde bazı sensörler çalışmıyor note4 te
Hangi sensorler mesela?
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Smart scroll çalışmıyor ve smart pause özelliği çalışmıyor
 
sevinc KARACA

sevinc KARACA

Üye
Ben de.de.yok.ısınma sorunu :oops:

Sent from my SM-N910C using MaxiCep mobile app
 
sevinc KARACA

sevinc KARACA

Üye
Beyaz.rengi arada sırada oluyor :oops: şebeke sorunu

Sent from my SM-N910C using MaxiCep mobile app
 
FK5896

FK5896

Üye
Bende siyah rengini kullaniyorum bu zamana kadar bir defa problem yasadim o da 3 g acikti 2g ye gectim duzeldi hemen. Aveadan ne beklenebilir ki zaten :)
 
Tatavaa

Tatavaa

Üye
Bende siyah rengini kullaniyorum bu zamana kadar bir defa problem yasadim o da 3 g acikti 2g ye gectim duzeldi hemen. Aveadan ne beklenebilir ki zaten :)
Avea işte ne olsun :) Ben de araştırıyorum 2 cihaz var aklımda hangisi daha iyi bir tercih olur onu düşünüyordum sizlere sormak istedim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: FK5896
FK5896

FK5896

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Tatavaa
CrazyHunter

CrazyHunter

Üye
Şebeke sorunu var bende de. Telefon Suudi Arabistan'dan alınma. model 910 c Garantili olmadığından ne yapacağımı bilmiyorum. herhangi bir servisle sorunu halledebiliyor muyuz. Halledilebilecek bir sorun ise maliyeti ne olur ?
 
mrgoxel

mrgoxel

Üye
Şebeke sorunu var bende de. Telefon Suudi Arabistan'dan alınma. model 910 c Garantili olmadığından ne yapacağımı bilmiyorum. herhangi bir servisle sorunu halledebiliyor muyuz. Halledilebilecek bir sorun ise maliyeti ne olur ?
sorun genelde mevcut ama 5.0 ile ve sim kart yada operatör değişimi ile çözüme kavuşanlar mevcut.
önerim polonya 5.0 kurulumu yapın.olmazsa diğer seçenekleri değerlendirin
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Orjinal microsim değilse şebeke sorunu oluyormuş diye duydum bende.
 
CrazyHunter

CrazyHunter

Üye
sorun genelde mevcut ama 5.0 ile ve sim kart yada operatör değişimi ile çözüme kavuşanlar mevcut.
önerim polonya 5.0 kurulumu yapın.olmazsa diğer seçenekleri değerlendirin

Sim kartım eskiydi. Eski sim kartla ve nokia n8 ile hiç şebeke sorunu yaşamamıştım.(vodafone) Söylediğiniz gibi simkart yenilemesi gerçekleştirdim. Ama sorun devam etmekte. 5.0 güncellemesi n910 c modeli için Türkiye'ye hala gelmedi. Elle güncellemeyi denemedim hiç. Nasıl olur bilmiyorumda :))
 
Anil-D

Anil-D

Üye
trye güncelleme geldi sizin rom turksel romdur
 
csbaz

csbaz

Üye
Beyaz Note 4 32 gb sahibi oldum [emoji4].Bir sorum olacak,Antutu Benchmark'tan Lollipop 5.0.1'de 38 bin aldı.Bu düşük puanın sebebi nedir acaba ?
 


Üst Alt