SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

_ardaa

_ardaa

Üye
Pek birşey anlaşılmıyor fotodan :) yalnız sanki note 4 aceleye gelmiş gibi piyasadakiler toplanıp düzgünce bir 2. versiyon üretilmeli bence
 


Anil-D

Anil-D

Üye
Bende rusya 4.4.4 e gerş dönmek istiyırum ama knox sayacı artıyor.İmeininde gitmesi riskiyle hiç uğraşmıyorum. [emoji6] [emoji106]
ben döndüm bisi olmadi tr roma
 
Anil-D

Anil-D

Üye
ben trden trye dondum ama rusda ise yararmi bilemem
 
csbaz

csbaz

Üye
@Anil-D kardeş verilen dosyaları indirdim tek türkiye romunu açarken rarda açılamıyor hatası veriyor.Onu nasıl çözebilirim ?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bugün bir Xda'ya bakayım dedim gene Snapdragon'da rom bolluğu var exynos bu sefer daha iyi olmasına rağmen gene çeşit az harbi moralim bozuldu
 
csbaz

csbaz

Üye
Bugün bir Xda'ya bakayım dedim gene Snapdragon'da rom bolluğu var exynos bu sefer daha iyi olmasına rağmen gene çeşit az harbi moralim bozuldu
Cm olsun yeter birde s6 rom tarzı olsun gerisini boşvermek gerek
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
Merhaba arkadaşlar Note 4 almayı düşünüyorum fakat yukarıda bir arkadaş kasa açıklığı falan diye bir sorundan bahsetmiş,bu sorun nadir bir durummu yoksa çoğunlukla böyle bir sorun var mı ?
 


Üst Alt