SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

Enes

Enes

Üye
şu şebeke sıkıntısını yaşayan var mı burda acaba
 


omursevim

omursevim

Üye
Note 3 ü verdim üstüne de 1000 lira para verdim.Ama benim note 3 baya haşat durumdaydı..bi sorun 4g yok bizim telefon da onun dışında memnunum
N910 H nin böyle olduğunu bilmiyordum bilseydim almazdım. .exynos tu işlemcisi bakmadan aldım meğer 3g imiş olsun çokta lazım değil
 
kartal2378

kartal2378

Üye
Note 3 ü verdim üstüne de 1000 lira para verdim.Ama benim note 3 baya haşat durumdaydı..bi sorun 4g yok bizim telefon da onun dışında memnunum
N910 H nin böyle olduğunu bilmiyordum bilseydim almazdım. .exynos tu işlemcisi bakmadan aldım meğer 3g imiş olsun çokta lazım değil
4g siz tel alinmaz,ama sizi uyarmalari lazimdi
 
FK5896

FK5896

Üye
Arkadaslar bugun dikkatimi cekti telefonun arka kapagini cikardigimda sag ust kosede bi etiket gordum ustunde SM-N910F yaziyor. Bu snapdragonlu modelinin kodu sanirim.
Ama cihazin ayarlar kismindaki hakkinda bolumunde N910CQ yaziyor. Sizdede boyle mi ?
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar bugun dikkatimi cekti telefonun arka kapagini cikardigimda sag ust kosede bi etiket gordum ustunde SM-N910F yaziyor. Bu snapdragonlu modelinin kodu sanirim.
Ama cihazin ayarlar kismindaki hakkinda bolumunde N910CQ yaziyor. Sizdede boyle mi ?
Bende de aynı
 
  • Beğen
Tepkiler: FK5896
omursevim

omursevim

Üye
Arkadaslar bugun dikkatimi cekti telefonun arka kapagini cikardigimda sag ust kosede bi etiket gordum ustunde SM-N910F yaziyor. Bu snapdragonlu modelinin kodu sanirim.
Ama cihazin ayarlar kismindaki hakkinda bolumunde N910CQ yaziyor. Sizdede boyle mi ?
Benim de aynı
 
  • Beğen
Tepkiler: FK5896
bessa27

bessa27

Üye
Merhaba herkese.. Hayırlı Ramazanlar
 
bessa27

bessa27

Üye
NOTE 4 kavuşumu tamam çok şükür. Root yapmayı önerirmisiniz, ve nasıl yaparım arkadaşlar.?
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
NOTE 4 kavuşumu tamam çok şükür. Root yapmayı önerirmisiniz, ve nasıl yaparım arkadaşlar.?
Hayırlı olsun garanti var diye root yapmadım bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olacaktır
 
bessa27

bessa27

Üye
Eyvallah kardeşim çok tşk ederim..
 
bessa27

bessa27

Üye
Bu kadarmı yanı bu mu dur.. [emoji12]
 
omursevim

omursevim

Üye
Paralel ithalat N910H root yapsak imei silinme durumu olabilirmi arkadaşlar
 
bessa27

bessa27

Üye
Herkes tatil de tabi. Kimse iplemiyo anasını satiim [emoji12]
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson
adanalı1

adanalı1

Üye
Paralel ithalat N910H root yapsak imei silinme durumu olabilirmi arkadaşlar
note 4 lerın yurtdışı modellerı arasında n910t modellerı var kardesım.imei atılabiliyor bu versıyonlara.haliylede hard reset atınca bu modellerde imei silinme olanagı yaşanabiliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: bessa27

Koradam

Üye
baska hangi telefon bunlari yapabilir ki (note serisi haric)
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N ve FK5896


Üst Alt