SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Beyaz Note 4 32 gb sahibi oldum [emoji4].Bir sorum olacak,Antutu Benchmark'tan Lollipop 5.0.1'de 38 bin aldı.Bu düşük puanın sebebi nedir acaba ?
Hayırlı olsun öbür türlü bir sorun yoksa bu testlere takılmayın benim telefonum da bi 40 bin puan alıyor bi 54 bin
 


csbaz

csbaz

Üye
Hayırlı olsun öbür türlü bir sorun yoksa bu testlere takılmayın benim telefonum da bi 40 bin puan alıyor bi 54 bin
Yok hocam yaw 1 haftalık cihaz ne problemi [emoji23] Kuşkulandım bir an tek ben mi böyle puan alıyorum diye.Gm Discovery Elitem vardı eskiden 45 bin alıyordu ondan sordum.
 
mrgoxel

mrgoxel

Üye
Yok hocam yaw 1 haftalık cihaz ne problemi [emoji23] Kuşkulandım bir an tek ben mi böyle puan alıyorum diye.Gm Discovery Elitem vardı eskiden 45 bin alıyordu ondan sordum.
android 5.0 note 4 de gpu bug'ı var ondan dolayı antutudan düşük sonuç alınıyor.tabi düzeltme yolları var ama bu cihazın tadını çıkarmak varken neden uğraşasınız;)
 
csbaz

csbaz

Üye
android 5.0 note 4 de gpu bug'ı var ondan dolayı antutudan düşük sonuç alınıyor.tabi düzeltme yolları var ama bu cihazın tadını çıkarmak varken neden uğraşasınız;)
Allah sizden razı olsun hocam sıkıntı buymuş demek [emoji4] Dediğiniz gibi uğraşa ne gerek var böylede süper telefon [emoji14]
 
Anil-D

Anil-D

Üye
ben olsam güncellemeyi geri cekerim 4.4.4 kadar stabil dil 5.0
 
  • Beğen
Tepkiler: csbaz
FK5896

FK5896

Üye
Arkadaslar telefonumu az once masadan yere dusurdum. Sorun yok gibi ama telefonu sallayinca ust arka kamera tarafindan ses geldigini duydum. Sizce bir sey olmusmudur ? Sizde de bu ses var mi?.. :(
 
  • Beğen
Tepkiler: csbaz
csbaz

csbaz

Üye
ben olsam güncellemeyi geri cekerim 4.4.4 kadar stabil dil 5.0
Bende rusya 4.4.4 e gerş dönmek istiyırum ama knox sayacı artıyor.İmeininde gitmesi riskiyle hiç uğraşmıyorum. [emoji6] [emoji106]
 
csbaz

csbaz

Üye
Arkadaslar telefonumu az once masadan yere dusurdum. Sorun yok gibi ama telefonu sallayinca ust arka kamera tarafindan ses geldigini duydum. Sizce bir sey olmusmudur ? Sizde de bu ses var mi?.. :(
Bende öyle bir tıkırtı yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: FK5896
csbaz

csbaz

Üye
Anladim. Ama bu sesin dusurmeyle alakasi yok gibi kamerayi acip sallayinca azaliyor. Cozemedim gitti [emoji4]
İçten iyi darbe almış hocam.Fotoğraf çekmeyi deneyin bir problem varmı ?
 
  • Beğen
Tepkiler: FK5896
csbaz

csbaz

Üye
Arkadaşlar bir sorum olacak.Benin telefonumda da kasa açıklığı varmış,düşürmediğim halde.Vodafone'den faturaya ek aldım cihazı.Samsung'a götürsem kabul edip cihazın parasını teslim yaparmı ???
 
  • Beğen
Tepkiler: FK5896
FK5896

FK5896

Üye
Arkadaşlar bir sorum olacak.Benin telefonumda da kasa açıklığı varmış,düşürmediğim halde.Vodafone'den faturaya ek aldım cihazı.Samsung'a götürsem kabul edip cihazın parasını teslim yaparmı ???
O her note 4 te var hocam spen ile alakali diye biliyorum bence bunun icin cihazi elden cikarma bosuna :)
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Şu sensör olayını kimse çözemedi halen
 
  • Beğen
Tepkiler: FK5896
csbaz

csbaz

Üye
O her note 4 te var hocam spen ile alakali diye biliyorum bence bunun icin cihazi elden cikarma bosuna :)
Psikolojik olarak rahat değilim ve ip6 plus düşünüyorum ondan sordum.Yaparlarsa değişecem yapmazlarsa yaptırıcam kasa tamirini.
 
csbaz

csbaz

Üye
Gittim sordum para iadesini sadece tüketici mahkemesine şikayet ederek alabilirsin.Onun haricinde samsung türkiye ve aldığım operatör sadece garantiye verebilir cihazı.Kasko işide geçen ay ortaya çıkmış şimdi yaptıramıyorum.O zaman cihazı garantiye vereceğim.
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Gittim sordum para iadesini sadece tüketici mahkemesine şikayet ederek alabilirsin.Onun haricinde samsung türkiye ve aldığım operatör sadece garantiye verebilir cihazı.Kasko işide geçen ay ortaya çıkmış şimdi yaptıramıyorum.O zaman cihazı garantiye vereceğim.
Kasa açıklığını foto atabilir misin rica etsem elinde başka cihaz varsa, tabi sorun kasa açıklığı ise
 
csbaz

csbaz

Üye
ipadden yollayınca yükleme başarısız diyor ondan foto çektim çektiğim fotoyuda note 4 den çektim [emoji23] [emoji23] siyah bölge hocam netlediğim
 


Üst Alt