Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Koradam

Üye
Yaw sabahtan beri şu kernel için bulamadım bakmadim site kalmadı sen de varsa atar misin
Romu kurarken bende aynı sorunu yaşadım idelkernel indirdim olmadı Darklord-Kernel lazımmış aradım taradım bulamadım en sonunda AryaMod konusunda buldum :D
V 1.7 yi önermişler hlte-eur olan kernelleri indireceksin
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo


helppo

helppo

Üye
Romu kurarken bende aynı sorunu yaşadım idelkernel indirdim olmadı Darklord-Kernel lazımmış aradım taradım bulamadım en sonunda AryaMod konusunda buldum :D
V 1.7 yi önermişler hlte-eur olan kernelleri indireceksin
Çok sağol yardımcı olduğun için başka sorun olursa tekrar yazarim
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Teşekkürler arkadaşlar. Anlaşılan biraz daha yol alması gerekiyor bu romları. Ben Phornasis 6.5 den müthiş derece memnunum. Sanki fabrikadan çıkan stock ROM gibi.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
helppo

helppo

Üye
Teşekkürler arkadaşlar. Anlaşılan biraz daha yol alması gerekiyor bu romları. Ben Phornasis 6.5 den müthiş derece memnunum. Sanki fabrikadan çıkan stock ROM gibi.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
Aynen ben ona geri döneceğim galiba
 

Koradam

Üye
Teşekkürler arkadaşlar. Anlaşılan biraz daha yol alması gerekiyor bu romları. Ben Phornasis 6.5 den müthiş derece memnunum. Sanki fabrikadan çıkan stock ROM gibi.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
Phornasis dan bir ben memnun kalmadım anlaşılan :D youtube de sorun yaşıyorum ben
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
Sarangni

Sarangni

Üye
Phornasis dan bir ben memnun kalmadım anlaşılan :D youtube de sorun yaşıyorum ben
Çok, YouTube kullanmıyorum ama video izlediğim zaman hiç sorun ile karşılaşmadım. Phornasis şu aşamada benim en memnun kaldığım rom oldu. Hiç başka bir şey deneyesim gelmiyor.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 

Koradam

Üye
Çok, YouTube kullanmıyorum ama video izlediğim zaman hiç sorun ile karşılaşmadım. Phornasis şu aşamada benim en memnun kaldığım rom oldu. Hiç başka bir şey deneyesim gelmiyor.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
Bahsettiğim sorunu zaten youtube da yapıyor.Görüntü donuyor ses devam ediyor
 
xmustx

xmustx

Üye
Stok rom kullanan varmı ? Youtube Uygulaması stabil çalışıyormu diye googleplay'e baktım.son güncellemeden şikayetçi çoğunluk gördüm.romla ilgili mi yoksa uygulama ile mi ilgili diye sormak istedim
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Bahsettiğim sorunu zaten youtube da yapıyor.Görüntü donuyor ses devam ediyor
Youtube deneme yaptım her hangi bir sorun olmuyor. Zaten TubeMate kullanıyorum izlemek yerine indirip izlemek daha mantıklı geliyor. Tavsiye ederim TubeMate şahane bir uygulama.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
xmustx

xmustx

Üye
Ben web tarayıcımdan Video geçmişimden indirebiliyorum tubemate kullanmıyorum bu yüzden artık.tavsiye ederim ;)
 
mc_307

mc_307

Üye
Kitkat rootlu kullaniyorum uzun zamandir. Rootlu oldugu icin gunceleme de gelmiyor veya hata veriyordu. Biraz once güncelleme geldi. Şuan indiriyor.
Note 3 e bazı zorunlulukları kaldirdi sanirim samsung.
Sizlerde boyle bir durum var mı acaba
 
xmustx

xmustx

Üye
Kurmayı düşünüyormusun ? Telefon uçmasın ?
 
mc_307

mc_307

Üye
Kurmayı düşünüyormusun ? Telefon uçmasın ?
Ucmak derken :D
Kur dedim. Yeniden baslayacak dedi kurmaya basladi. Ama kurmadi . Pc den samsung kies ile kurun diyor. Ne yapmalı...
 
xmustx

xmustx

Üye
Rootlu Cihazı kiesle güncellersen başına gelecekleri buraya yazmayacağım.forumda bununla ilgili konu var..
 
mc_307

mc_307

Üye
Durdurk yere nansil geldi peki bu guncelleme. ?
Konu başlıgi nasildi acaba. Bi okuyayım olmazsa...
Sanırım kurma başa dert alma diyorsunuz
 
Sarangni

Sarangni

Üye
71 MB bir güncelleme geldi galiba. Bazı performans ve hata gidermeleri içeriyor.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
mc_307

mc_307

Üye
Rootluya gelmiyordu. Ne degisti acaba.
Bu guncellemeyi kurmak icin yol nedir....
 


Üst Alt