Koradam
Üye
Romu kurarken bende aynı sorunu yaşadım idelkernel indirdim olmadı Darklord-Kernel lazımmış aradım taradım bulamadım en sonunda AryaMod konusunda buldumYaw sabahtan beri şu kernel için bulamadım bakmadim site kalmadı sen de varsa atar misin
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
V 1.7 yi önermişler hlte-eur olan kernelleri indireceksin
