Bizde ki SM-N9005 modeli öyle bir hale geldi ki Phronesi, AryaMod, Music of Live, Norma Rom kur keyfine bak tarzı romlar. Bu üçlüden hepsi güzel. Phronesi ve AryaMod artıları içlerin de rom ayarları bölümü olması ki bu sayede statüs bar kişileştirmek için Xposede gerek kalmıyor. AryaMod çıkana kadar Phronesis kullandım çokta memnun kaldım.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu romu da kullandım bu da fena değil.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Miui tabanlı çok iyi bir rom. 4.4.4 tabanlı hala 5.0.x tabanlı gelmedi. Bunu telefona kurunca cihaz bir Xioami cihaza dönüşüyor.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu romu da kullandım. İyi ve güzel bir rom.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu romun ilk hali CM tabanlı değildi şimdi öyle oldu. İlk halini kurdum dil desteği vardı ama çok sıkıntılıydı son durumuna hiç bakmadım. Bu romu kurunca da cihaz Meuzi cihazlar ile aynı ara yüze sahip oluyor. Bir süredir güncelleme almıyor.
Kerneller
Shinto Kernel
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
En iyi kernellerden bir tanesi. Hem 5.0.x tabanlı romlar da ve 5.1.1 tabanlı romlar da çalışan iki farklı versiyonu mevcut. Kurduğunu romun sürümüne göre bunu seçmeniz gerekiyor. Şu an AryaMod Note 5 Port ile kullanıyorum ve donma reset atma gibi bir sorunu var maalesef. Onun için İdle Kernele geçiş yaptım.
İdle Kernel
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu kernelin çok farklı versiyonları mevcut. Hemen hemen çoğu rom ile uyumlu bir versiyonu var. Kurduğunu roma göre seçmeniz gerekiyor. Şu anda en stabile yakın kernel.