Anil-D
Üye
Sarji nasil kasma donma yapiyormu pekibende auroranın üzerine kurmuştum bir sürü sorun çıkarmıştı lolipop stock rom üzerine yükleyip üzerine kurdum sorun kalmadı
Sarji nasil kasma donma yapiyormu pekibende auroranın üzerine kurmuştum bir sürü sorun çıkarmıştı lolipop stock rom üzerine yükleyip üzerine kurdum sorun kalmadı
Sarj ss atma ihtimaliniz varmisıfır kasma donma şarjda batarya kalibrasyonu yapınca biraz düzeldi gibi
Bekliyorum hocam teşekkürler bende kapanmasa iyi olucak yaşarj biterken aticam ss bende test ediyorum şarj iyi olursa bu romla devam edeceğim
odinle orjinal Tr romunu kurun sonra üstüne bu romu kurun sorun düzelir diye tahmin ediyorum bootloader kullanmanızada gerek yokBekliyorum hocam teşekkürler bende kapanmasa iyi olucak ya
Boyle iyi yaodinle orjinal Tr romunu kurun sonra üstüne bu romu kurun sorun düzelir diye tahmin ediyorum bootloader kullanmanızada gerek yok
aurora iyide çok hantal geliyor banaBoyle iyi ya
aynen katılıyorum o nasıl arayüz öyle elimle resmen ekranı ittiriyormuşum gibi oluyorAurorada bir süre sonra kilit ekranında ki damla efekti takılma yapıyor. Arayüzde uygulama yüklemesemde yavaşlıyor epey.
AYNI BEYA İŞTEYİM SEN NABUYON@Anil-D nabıyon ?
ufak yaz ufak forum kurallarına uyAYNI BEYA İŞTEYİM SEN NABUYON

elimde pompa vardıufak yaz ufak forum kurallarına uy![]()
telefonunuza android 5.0 kurun öyle deneyinmerhaba , benim cihaz orjinal sm-n9000q 4.4.2 de rootlu : aurora n900 fu ll u ve dark-au s6 v4 ü kuramıyorum kurarken karşıma E:footer is wrong , signature verification failed kırmızı renk olarak çıkıyor ne yapmam gerekli ?
root layım mı ? yoksa rootlamadan mı kuram ? , 5 i kurdum yapmayı denedim ama aynı yazı karşıma çıkıyortelefonunuza android 5.0 kurun öyle deneyin

