Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Anil-D

Anil-D

Üye


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
sıfır kasma donma şarjda batarya kalibrasyonu yapınca biraz düzeldi gibi
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
şarj biterken aticam ss bende test ediyorum şarj iyi olursa bu romla devam edeceğim
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Bekliyorum hocam teşekkürler bende kapanmasa iyi olucak ya
odinle orjinal Tr romunu kurun sonra üstüne bu romu kurun sorun düzelir diye tahmin ediyorum bootloader kullanmanızada gerek yok
 
OPYBOBS

OPYBOBS

Üye
Aurorada bir süre sonra kilit ekranında ki damla efekti takılma yapıyor. Arayüzde uygulama yüklemesemde yavaşlıyor epey.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Aurorada bir süre sonra kilit ekranında ki damla efekti takılma yapıyor. Arayüzde uygulama yüklemesemde yavaşlıyor epey.
aynen katılıyorum o nasıl arayüz öyle elimle resmen ekranı ittiriyormuşum gibi oluyor
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
@Anil-D nabıyon ?
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
şu an şarj yüzde 80 ve 2 saat ekran süresi 8 saat bekleme süresinde telefon
bunlarda romun ekran süreleri ekran parlaklığı orta seviyede ve greenify kullanıyorum


 
  • Beğen
Tepkiler: OPYBOBS
bahtiyarus

bahtiyarus

Üye
merhaba , benim cihaz orjinal sm-n9000q 4.4.2 de rootlu : aurora n900 full u ve dark-au s6 v4 ü kuramıyorum kurarken karşıma E:footer is wrong , signature verification failed kırmızı renk olarak çıkıyor ne yapmam gerekli ?
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
merhaba , benim cihaz orjinal sm-n9000q 4.4.2 de rootlu : aurora n900 fu ll u ve dark-au s6 v4 ü kuramıyorum kurarken karşıma E:footer is wrong , signature verification failed kırmızı renk olarak çıkıyor ne yapmam gerekli ?
telefonunuza android 5.0 kurun öyle deneyin
 
  • Beğen
Tepkiler: bahtiyarus
bahtiyarus

bahtiyarus

Üye
Son düzenleme:
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
rootlayıp denedinizmi
umarım telefonun stock cwm ile kurmaya çalışmıyorsunuz cwm yüklediniz değilmi
 
bahtiyarus

bahtiyarus

Üye
hallettim ustam : 5.0 yükledim tekrardan , root attım twrp v2.1.8.0hag3.tr yükledim daha sonra bunu indirdim sd kart a attım kurdum şimdilik iyi :)
 


Üst Alt