Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



Anil-D

Anil-D

Üye
leemi ne o
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader
Anil-D

Anil-D

Üye
orjinal s6 panelini istedim bu berbat bakalim verir inşallah
 
darkleader

darkleader

Üye
1gb kotam kaldı onu da bu dosyayı indirmeye harcamayım neyse ayin25 ini bekleyeceğim :)
Güle güle kullan
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D
Anil-D

Anil-D

Üye
1gb kotam kaldı onu da bu dosyayı indirmeye harcamayım neyse ayin25 ini bekleyeceğim :)
Güle güle kullan
ozamana güncelleme gelir zaten aynen bekleyebilirsin saol senin sayende attim rotu Allah razi olsun rom hakkinda sormak istedigin varmi
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader
darkleader

darkleader

Üye
ozamana güncelleme gelir zaten aynen bekleyebilirsin saol senin sayende attim rotu Allah razi olsun rom hakkinda sormak istedigin varmi
Malum sorular :) Kasma donma var mı.
Bir de şunu sorayim ben kitkattayim.Kieste bazı dosyalarin rehberin falan yedeğini aldim. Kies telefonu n9000Q olarak görüyor.custom rom yükleyince telefon n900 olacak.kiesteki yedeklemeleri geri yükleyebilir miyim?
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Malum sorular :) Kasma donma var mı.
Bir de şunu sorayim ben kitkattayim.Kieste bazı dosyalarin rehberin falan yedeğini aldim. Kies telefonu n9000Q olarak görüyor.custom rom yükleyince telefon n900 olacak.kiesteki yedeklemeleri geri yükleyebilir miyim?
Yedekleri geri yükleyebilirsin
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader
serdar_gs

serdar_gs

Üye
kies n900 olarakta görse yedekleri yükler yani!
Samsungu bırak başka marka model için bile yedeğini geri alma özelliği var kieste ben kullanmadım ama sen kurcalayarak bulabilirsin. Ben rehberimi google kişilere kaydediyorum hangi telefonda oturum açsam direk gelir kişilerim.
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader
darkleader

darkleader

Üye
Samsungu bırak başka marka model için bile yedeğini geri alma özelliği var kieste ben kullanmadım ama sen kurcalayarak bulabilirsin. Ben rehberimi google kişilere kaydediyorum hangi telefonda oturum açsam direk gelir kişilerim.
Anladım.25 ine kadar gelmezse güncelleme Custom rom atacam artik..
 
Anil-D

Anil-D

Üye
ben custom romdan memnunum kasma donma yapmadi 3 hatasini buldum okadar s view calismiyor panel s6 dil bide tema mazasi çalışsın yeter
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Anladım.25 ine kadar gelmezse güncelleme Custom rom atacam artik..
Çok yakında çok yakında diyorlar ama palavra iki aydır önümüzdeki günlerde gelecek. 5.1.1 çıktı biz hala 5.0 almak için 8 aydır bekliyoruz. Büyük bir tepki koymalıyız aslında samsunga mail yağmuru falan böyle giderse daha alamayız güncelleme falan.
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader
serdar_gs

serdar_gs

Üye
ben custom romdan memnunum kasma donma yapmadi 3 hatasini buldum okadar s view calismiyor panel s6 dil bide tema mazasi çalışsın yeter
Hatasız veya eksiksiz custom rom yoktur
 


Üst Alt