darkleader
Üye
hangi rom bu
oldu rom bile kurdum
hangi rom bu
oldu rom bile kurdum
yeni cikan rom varya ohangi rom bu
anladim boyutu ne kadar rom dosyasının bende indireyim.leemi ne o
anladim boyutu ne kadar rom dosyasının bende indireyim.
ozamana güncelleme gelir zaten aynen bekleyebilirsin saol senin sayende attim rotu Allah razi olsun rom hakkinda sormak istedigin varmi1gb kotam kaldı onu da bu dosyayı indirmeye harcamayım neyse ayin25 ini bekleyeceğim
Güle güle kullan
Malum sorularozamana güncelleme gelir zaten aynen bekleyebilirsin saol senin sayende attim rotu Allah razi olsun rom hakkinda sormak istedigin varmi
Kasma donma var mı.Yedekleri geri yükleyebilirsinMalum sorularKasma donma var mı.
Bir de şunu sorayim ben kitkattayim.Kieste bazı dosyalarin rehberin falan yedeğini aldim. Kies telefonu n9000Q olarak görüyor.custom rom yükleyince telefon n900 olacak.kiesteki yedeklemeleri geri yükleyebilir miyim?
kies n900 olarakta görse yedekleri yükler yani!Yedekleri geri yükleyebilirsin
Samsungu bırak başka marka model için bile yedeğini geri alma özelliği var kieste ben kullanmadım ama sen kurcalayarak bulabilirsin. Ben rehberimi google kişilere kaydediyorum hangi telefonda oturum açsam direk gelir kişilerim.kies n900 olarakta görse yedekleri yükler yani!
Anladım.25 ine kadar gelmezse güncelleme Custom rom atacam artik..Samsungu bırak başka marka model için bile yedeğini geri alma özelliği var kieste ben kullanmadım ama sen kurcalayarak bulabilirsin. Ben rehberimi google kişilere kaydediyorum hangi telefonda oturum açsam direk gelir kişilerim.
Çok yakında çok yakında diyorlar ama palavra iki aydır önümüzdeki günlerde gelecek. 5.1.1 çıktı biz hala 5.0 almak için 8 aydır bekliyoruz. Büyük bir tepki koymalıyız aslında samsunga mail yağmuru falan böyle giderse daha alamayız güncelleme falan.Anladım.25 ine kadar gelmezse güncelleme Custom rom atacam artik..
Hatasız veya eksiksiz custom rom yokturben custom romdan memnunum kasma donma yapmadi 3 hatasini buldum okadar s view calismiyor panel s6 dil bide tema mazasi çalışsın yeter
Bende panel S6ben custom romdan memnunum kasma donma yapmadi 3 hatasini buldum okadar s view calismiyor panel s6 dil bide tema mazasi çalışsın yeter
simgelerdemi s6 sessiz calarsaat vsBende panel S6
Sen iki güne bir rom değiştiriyosun şuan ne varBende panel S6

Evet hepsi. Sen o adamın dediğini flashla sendede düzelir. Ben otomatik kurulumdan sinra hepsini kurdum. Eksiklerle karşılaşmayı sevmiyorum.simgelerdemi s6 sessiz calarsaat vs
En son çıkan LEE ROM S6 Port yazan konudaki.Sen iki güne bir rom değiştiriyosun şuan ne var![]()
