darkleader
Üye
vietnam gibi ülkelerin alıp bize daha verilmemesi resmen rezalet.Çok yakında çok yakında diyorlar ama palavra iki aydır önümüzdeki günlerde gelecek. 5.1.1 çıktı biz hala 5.0 almak için 8 aydır bekliyoruz. Büyük bir tepki koymalıyız aslında samsunga mail yağmuru falan böyle giderse daha alamayız güncelleme falan.
Ayrica bundan sonra alacağım telefonda eğer işlemcileri farklı iki ayrı model olursa kesinlikle avrupa modellerini alacağım.

Bu S6 portu sevdim belki yeni sürümde etkileyici şeyler eklenmezse değişmem.
