Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

darkleader

darkleader

Üye
valla atalim benim canımı sikmaya basladi bu durum

işlem tamam çok şükür... [emoji1]
odinden auto reboot işaretini kaldirdim ve twrp yi flashladim.Daha sonra baglanti kablosunu çıkarıp pili söktüm.Pili tekrar takip recovery modda calistirdim ve islem tamam.Recovey mod yükseltildi.Daha sonra install dan
Update super su dosyasini bulup kurdum.Yalniz telefon hafizasinda olmasi lazim dosyanın.
Sende aynen bir dene bakalim.

teknolojibaronu ve Reşit arkaşlarıma çok teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N


Anil-D

Anil-D

Üye

işlem tamam çok şükür... [emoji1]
odinden auto reboot işaretini kaldirdim ve twrp yi flashladim.Daha sonra baglanti kablosunu çıkarıp pili söktüm.Pili tekrar takip recovery modda calistirdim ve islem tamam.Recovey mod yükseltildi.Daha sonra install dan
Update super su dosyasini bulup kurdum.Yalniz telefon hafizasinda olmasi lazim dosyanın.
Sende aynen bir dene bakalim.

teknolojibaronu ve Reşit arkaşlarıma çok teşekkürler
kullandigin dosyaları uplarmisin
 
darkleader

darkleader

Üye
kullandigin dosyaları uplarmisin
Buradan recovery dosyasını indir.


Buradan da root dosyasını indir.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Bugünde mi gelmedi lolipop [emoji19]
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
S6 Port V2 indi bakalım nasılmış. :eller:

 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D
Anil-D

Anil-D

Üye
Buradan recovery dosyasını indir.


Buradan da root dosyasını indir.
twrpyi baska yere uplasana olmuyor indiremedim ayrica adimlarinida yazda isimi garantiye alim
 
darkleader

darkleader

Üye
ben linklerdekileri hep telefondan indirdim.
Recovery dosyasini acilan sayfada en soldaki siyah bulut olan yerden indiriyorsun
 
darkleader

darkleader

Üye
odin de autoreboot işaretini kaldir.Sonra AP ye tikla recovery dosyasini bul.telefonu download mode al ve pc ye bağla.Odinde add yazısıçıkıncastarta bas.zaten islem 2 sn sürüyor.Sonra kabloyu cek pili çıkar.Pili tekrar tak recovery mod da çalıştır.install a gir super su dosyasini telefona kaydettigin dosyada bul(benim download dosyasi icinde olur genelde boyle seyler) bulduktan sonra ekranin en alt kisminda bir kisim var iphone gelen aramayı acma gibi saga kaydiriyorsun bukadar ondan sonra reboot ve system seciyorsun tekrar basliyor acilirken android yukseltiliyor diyor hepsi bu
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D
Anil-D

Anil-D

Üye
odin de autoreboot işaretini kaldir.Sonra AP ye tikla recovery dosyasini bul.telefonu download mode al ve pc ye bağla.Odinde add yazısıçıkıncastarta bas.zaten islem 2 sn sürüyor.Sonra kabloyu cek pili çıkar.Pili tekrar tak recovery mod da çalıştır.install a gir super su dosyasini telefona kaydettigin dosyada bul(benim download dosyasi icinde olur genelde boyle seyler) bulduktan sonra ekranin en alt kisminda bir kisim var iphone gelen aramayı acma gibi saga kaydiriyorsun bukadar ondan sonra reboot ve system seciyorsun tekrar basliyor acilirken android yukseltiliyor diyor hepsi bu
tm az bekle mutlu haberle gelirim belki
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
valla bana cihaz boyle geldi bir kere bile kasmadi
Hava durumu widgetinde hava açık yapacağına temizle yazıyordu bende artı klavyede bazen türkçe harfleri seçerken donup kalıyordu kasıntılar vardı güç tasarrufunda
 


Üst Alt