Linkteki twrp dosyasını sorunsuz flashladim ama recovery mod degişmedi ned3n olabilirLollipopta kullanmıyorsan şu konuda TWRP var birde onu dene. Lollipopta çalışan TWRP bende var fakat şuan bilgisayarımda olmadığım için internete yükleyemiyorum
Galaxy Note 3 - Samsung Galaxy NOTE 3 Sızıntı Android L (5.0) Kurulumu - MaxiCep
Auto reboot işaretli olmasın flashla sonra bataryayı çıkar tak recovery moda gir kolay gelsinLinkteki twrp dosyasını sorunsuz flashladim ama recovery mod degişmedi ned3n olabilir
Birde dediğin gibi yapayım.Auto reboot işaretli olmasın flashla sonra bataryayı çıkar tak recovery moda gir kolay gelsin
benim knox sayacı değişti ama root olmadi. @teknolojibaronu nun actigi konudaki 1.yöntem aynen yaptim sorunsuz oldu ama yinede rootlanmadi. 2 yöntem recovery den supersu.zip dosyasını kurarken hata veriyor.3-4 satir yeşil yazı çiktiktan sonra kırmızı failed yaziyor.sonra kendini tekrar başlatıyor ve bakıyorsun hic değişen bir sey yok.ben hala rootlayamadim olmuyor napicam
bende recovery bile yüklenmiyor napicam bilmiyorum kafayi yicemBirde dediğin gibi yapayım.
benim knox sayacı değişti ama root olmadi. @teknolojibaronu nun actigi konudaki 1.yöntem aynen yaptim sorunsuz oldu ama yinede rootlanmadi. 2 yöntem recovery den supersu.zip dosyasını kurarken hata veriyor.3-4 satir yeşil yazı çiktiktan sonra kırmızı failed yaziyor.sonra kendini tekrar başlatıyor ve bakıyorsun hic değişen bir sey yok.
Bu işlemin herkeste olupta biz de olmaması gercekten çok saçma...
Recovery bende yükleyemedim. Reşit odin de auto reboot isaretli olmasındedi birde oyle deniyecem bakalımbende recovery bile yüklenmiyor napicam bilmiyorum kafayi yicem
halledebilirsen banada dönde benimkin8de yapalim kardesimRecovery bende yükleyemedim. Reşit odin de auto reboot isaretli olmasındedi birde oyle deniyecem bakalım
root dosyasi(update super su isimli dosya) telefon hafızasında mı yoksa hafıza kartındamı olması gerekiyor?Ben recoveryden verdiğim dosya jle rootlamayı bütün sürümlerde denedim oluyor. Sizde olmaması çok ilginç.
Farketmezroot dosyasi(update super su isimli dosya) telefon hafızasında mı yoksa hafıza kartındamı olması gerekiyor?
zaten recovery den telefon hafızasına giremiyorumYalnızca hafiza karti görünüyor oradan roorlamaya çalışıyordum hata veriyordu.Twrp yi tekrar flashlamaya çalışacam bakalim oradan telefon hafızası görünecek mi.Farketmez
Hem rottlayamadim.Hemde knox sayacı değiştitek care darkleaderi bekliyorum inşallah o atarda bizde nasipleniriz

Hem rottlayamadim.Hemde knox sayacı değişti
İnşallah olur.
Sen sadece kitkatta mı denedin lp yükleyip denedin mi?
tamam ben deneyim sana haber verecem
bende hic kitkat yoktu zaten loliydi daima ama atamiyorum
valla atalim benim canımı sikmaya basladi bu durumtamam ben deneyim sana haber verecem
