Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Lee Rom

 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Klasörler fena olmuş

 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
  • Beğen
Tepkiler: darkleader
ugurmaxi

ugurmaxi

Üye
Arkadaslar merhaba bende note 3 n9005 modeli var telefobumda toplamda 1.78 gb ram var normalde 3 gb olmasi lazim telefon cakma yada neo modeli degil cpu z gibi programlarla bakiyorum butun ozellikler normal ram 1.78 gozukuyo neden acaba yazilimsal bisey mi
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ram deyince aklıma geldi,

@H.Reşit POLAT

Neredeyse hiç google uygulaması olmamasına rağmen niye fırlıyor bu? S6'da ki touchwiz launcherda yok anlamadim gitti :hmmm bazen 1.48 oluyordu şimdi oda olmuyor :hmmm

 
Anil-D

Anil-D

Üye
ben hala rootlayamadim olmuyor napicam
 
darkleader

darkleader

Üye
Auto reboot işaretli olmasın flashla sonra bataryayı çıkar tak recovery moda gir kolay gelsin
Birde dediğin gibi yapayım.
ben hala rootlayamadim olmuyor napicam
benim knox sayacı değişti ama root olmadi. @teknolojibaronu nun actigi konudaki 1.yöntem aynen yaptim sorunsuz oldu ama yinede rootlanmadi. 2 yöntem recovery den supersu.zip dosyasını kurarken hata veriyor.3-4 satir yeşil yazı çiktiktan sonra kırmızı failed yaziyor.sonra kendini tekrar başlatıyor ve bakıyorsun hic değişen bir sey yok.
Bu işlemin herkeste olupta biz de olmaması gercekten çok saçma...
 
  • Beğen
Tepkiler: kuzey.85
Anil-D

Anil-D

Üye
Birde dediğin gibi yapayım.

benim knox sayacı değişti ama root olmadi. @teknolojibaronu nun actigi konudaki 1.yöntem aynen yaptim sorunsuz oldu ama yinede rootlanmadi. 2 yöntem recovery den supersu.zip dosyasını kurarken hata veriyor.3-4 satir yeşil yazı çiktiktan sonra kırmızı failed yaziyor.sonra kendini tekrar başlatıyor ve bakıyorsun hic değişen bir sey yok.
Bu işlemin herkeste olupta biz de olmaması gercekten çok saçma...
bende recovery bile yüklenmiyor napicam bilmiyorum kafayi yicem
 
darkleader

darkleader

Üye
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ben recoveryden verdiğim dosya jle rootlamayı bütün sürümlerde denedim oluyor. Sizde olmaması çok ilginç.
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader
darkleader

darkleader

Üye
Ben recoveryden verdiğim dosya jle rootlamayı bütün sürümlerde denedim oluyor. Sizde olmaması çok ilginç.
root dosyasi(update super su isimli dosya) telefon hafızasında mı yoksa hafıza kartındamı olması gerekiyor?
 
Anil-D

Anil-D

Üye
tek care darkleaderi bekliyorum inşallah o atarda bizde nasipleniriz
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader
darkleader

darkleader

Üye
zaten recovery den telefon hafızasına giremiyorumYalnızca hafiza karti görünüyor oradan roorlamaya çalışıyordum hata veriyordu.Twrp yi tekrar flashlamaya çalışacam bakalim oradan telefon hafızası görünecek mi.
 
darkleader

darkleader

Üye
tek care darkleaderi bekliyorum inşallah o atarda bizde nasipleniriz
Hem rottlayamadim.Hemde knox sayacı değişti :)
İnşallah olur.
Sen sadece kitkatta mı denedin lp yükleyip denedin mi?
 
Anil-D

Anil-D

Üye
  • Beğen
Tepkiler: darkleader


Üst Alt