serdar_gs
Üye
Ben iyi olduğunu bilemem daha hiç kullanmadım ama kullanmayı düşündüm [emoji51]Dediklerin panama 5.0 da yok
@serdar_gs sen LG iyi dersin ama
Ben iyi olduğunu bilemem daha hiç kullanmadım ama kullanmayı düşündüm [emoji51]Dediklerin panama 5.0 da yok
@serdar_gs sen LG iyi dersin ama
Tlf Note 3 mü Anıl..telefonu rootlayamadim setup connectionda kaliyor yardım edin
aynen note 4 satali baya oldu ya.Tlf Note 3 mü Anıl..
Hallettik sayılır inşaallah.. Herkese tşk [emoji4]bende telefonu rootlarken biraz sıkıntı çıkarmıştı zor yapmıştım nası yaptım hatırlamıyorum
Bende odinden sıkıntı yaşamış zip sürümünü aramış bulamamıştım linkler gebermişti banada atarsan kıyıda köşede dursun [emoji51]Verdiğim zipi custom recoveryden flashlasaydın odin ile uğraşmana gerek kalmazdı. @Anil-D
Açıyorum ama boşa açıyorumBende odinden sıkıntı yaşamış zip sürümünü aramış bulamamıştım linkler gebermişti banada atarsan kıyıda köşede dursun [emoji51]

Oluyor JellyBeande de oluyor. Bizzat denedim.Kitkata oluyormu
ne yapak ölek miBu espirinin tadı kaçtı bence.

