Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



Anil-D

Anil-D

Üye
bana yardim edicek yokmu
 
bessa27

bessa27

Üye
Bende root dosyası var ODİN ile uygulayabileceğin.. Ama sana nasıl ulaştırabilirim bilmiyorum.. Hele bi deneyim [emoji16]
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
bende telefonu rootlarken biraz sıkıntı çıkarmıştı zor yapmıştım nası yaptım hatırlamıyorum
 
bessa27

bessa27

Üye
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Verdiğim zipi custom recoveryden flashlasaydın odin ile uğraşmana gerek kalmazdı. @Anil-D
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Verdiğim zipi custom recoveryden flashlasaydın odin ile uğraşmana gerek kalmazdı. @Anil-D
Bende odinden sıkıntı yaşamış zip sürümünü aramış bulamamıştım linkler gebermişti banada atarsan kıyıda köşede dursun [emoji51]
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Kitkata oluyormu
 
CeRRaNo JoZAeF

CeRRaNo JoZAeF

Üye
Ö
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
O
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye

yokmu lolipoptan bi haber :kop2:
şimdi en stabil lolipop hangi ülkede?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Mütevazı bir Pekaka Rom V6 gün sonu

 
xmustx

xmustx

Üye
İyiymiş adı batasıca :D
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
serdar_gs

serdar_gs

Üye
:kop2:
samsung lolipopu verip bayram hediyesi yapacakmış :kop2:
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bu espirinin tadı kaçtı bence.
 


Üst Alt