teknolojibaronu
Üye
Bundada yoktuda ben s6 kilit ekranı flashladım onunla beraber eklendi. Ketanın içindeki devre dışı veya etkinleştirme için olan uygulamayı upload edebilirmisin?L21 veya L22 yükle onlarda yok
Bundada yoktuda ben s6 kilit ekranı flashladım onunla beraber eklendi. Ketanın içindeki devre dışı veya etkinleştirme için olan uygulamayı upload edebilirmisin?L21 veya L22 yükle onlarda yok
Tam olarak hangisi bilmiyorum ama bir deneBundada yoktuda ben s6 kilit ekranı flashladım onunla beraber eklendi. Ketanın içindeki devre dışı veya etkinleştirme için olan uygulamayı upload edebilirmisin?
neymiş o kitkat kadar stabil olan romStabil mi? Benim şuan kullandığım kitkat kadar stabil bozmak istemiyorum.
Niye o kadar az süre alıyorsunuz? Ben s5 lollipop port rom v4.2 de 5 saati geçiyorum hep. Cihaz s4 mini. Senin benden fazla ekran alman lazım değil mi?Lollipoplu bir gün sonu daha #GalaxyNote3
Sebebini bilsem keşke 10 saat alanlar var ben 5 saati anca zorluyorumNiye o kadar az süre alıyorsunuz? Ben s5 lollipop port rom v4.2 de 5 saati geçiyorum hep. Cihaz s4 mini. Senin benden fazla ekran alman lazım değil mi?

*#0228# batarya kalibrasyonunu dene.Sebebini bilsem keşke 10 saat alanlar var ben 5 saati anca zorluyorum
Örnek :
Şuana kadar yaptıklarımın hiçbiri etkili olmadı. Belki 1 gün oda ilk 2 saat belki*#0228# batarya kalibrasyonunu dene.
Ben her rom yüklemesinden sonra dediğim kalibrasyonu yapıp greenify kullandığımda 5 saati geçiyorumŞuana kadar yaptıklarımın hiçbiri etkili olmadı. Belki 1 gün oda ilk 2 saat belki
Pc varsa indir kur odinden beklemene gerek yokYok.adamlar martta almış biz ağzımızı açıyoruz
sadece N900 yazacak N9000Q yazmayacak. Odinden kurulum çok basit indir zipten çıkar odine bağla odinde seç ve starta bas o kursun.
