Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye


H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
Bundada yoktuda ben s6 kilit ekranı flashladım onunla beraber eklendi. Ketanın içindeki devre dışı veya etkinleştirme için olan uygulamayı upload edebilirmisin?
Tam olarak hangisi bilmiyorum ama bir dene


L23 Çıkmış

website link

download link
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Stabil mi? Benim şuan kullandığım kitkat kadar stabil bozmak istemiyorum.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Lollipoplu bir gün sonu daha #GalaxyNote3

 
xmustx

xmustx

Üye
Hacı hangi rom
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Tr android 5 geldi mi size canlar
 
baskahmet

baskahmet

Üye
Son düzenleme:
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Niye o kadar az süre alıyorsunuz? Ben s5 lollipop port rom v4.2 de 5 saati geçiyorum hep. Cihaz s4 mini. Senin benden fazla ekran alman lazım değil mi?
Sebebini bilsem keşke 10 saat alanlar var ben 5 saati anca zorluyorum :)

Örnek :
 
  • Beğen
Tepkiler: baskahmet
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Adİ Kullanım Kotası yüzünden rusya firmware'i indiremedim mecbur ay başını bekleyeceğim. Şimdilik 4 parçalı odin stock romla devam.


 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Panama stock deneyen var mı aslında en çok changelog UAE stock romda olmuş. Listede en başta bu vardı iniyor bakalım şarj nasıl


 
xmustx

xmustx

Üye
Yok.adamlar martta almış biz ağzımızı açıyoruz
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Yok.adamlar martta almış biz ağzımızı açıyoruz
Pc varsa indir kur odinden beklemene gerek yok :) sadece N900 yazacak N9000Q yazmayacak. Odinden kurulum çok basit indir zipten çıkar odine bağla odinde seç ve starta bas o kursun.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
:eller: flash!![emoji312]

 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
 
xmustx

xmustx

Üye
Ohoo onu yapalı çok oldu ? Ben yasal hakkım olandan bahsettim dostum ! :)
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
açıldı bakalım panama stok nasılmış bundan sonra ramazan boyunca her çıkan stoku indirip kurmaya çalışçam :D bakalım resmi takılmanın tadı nasılmış
 


Üst Alt