Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Stock Rom'u odin üzerinden kur. Root falan gerekmez. Rusyaya gelen her türlü en küçüğünden en büyüğüne alırsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: dark0045


dark0045

Üye
Teşekkür ederim
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
:rica:
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Bir süredir rusya lolipopu kullanıyorum sammobile üzerinden indirip odin ile kurun root recovery başka birşey yüklemenize gerek yok. Wipe data ve cache yapın daha sonra stock romu kurun. Root yapmadıktan sonra orjinallik bozulmaz güncellemeleride alırsınız. Ben şimdilik memnunum sadece batarya süremde ufak bir azalma oldu onuda normal karşılıyorum lollipop beyaz tema kullanıyor fakat telefon kilit ekranında beklemede ikende biraz fazla yiyor. Hey gidi note 2 beklemede gece sabaha kadar ya %1 ya %2 yiyordu :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Benim Note 3 cihazımda sabaha kadar % 1 dahi gitmiyor nasıl bıraktıysam öyle sabaha kadar duruyor.
 
CeRRaNo JoZAeF

CeRRaNo JoZAeF

Üye

Şu konuda fikriniz nedir rus romunda açık yerine temizle yazıyor telefon dili falan türkçe sitesine girersemde açık yazıyor ama widgette temizle yazıyor düzeltemedim :)
@serdar_gs kardeşim senin memleket neresi???
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bilmiyorum isteyene ekran görüntüsü atarım.
 

macrme

Üye
Valla arkadaslar note 3 cihazima rusya android 5.0 kurdum bir haftadirda kullaniyorum son derece memnunum acikcqsi arkadaslar herkese tavsiye ederim hic guncelleme turkiyeye gelsin diye beklemeye gerek yok inanin turkiyeye gelmis gibi sorunsuz siknntisiz kullaniyorum cok sukur tavsiye ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Lollipop stabil degil bende sizde nasil?
 
Kontrol

Kontrol

Üye
Bir süredir rusya lolipopu kullanıyorum sammobile üzerinden indirip odin ile kurun root recovery başka birşey yüklemenize gerek yok. Wipe data ve cache yapın daha sonra stock romu kurun. Root yapmadıktan sonra orjinallik bozulmaz güncellemeleride alırsınız. Ben şimdilik memnunum sadece batarya süremde ufak bir azalma oldu onuda normal karşılıyorum lollipop beyaz tema kullanıyor fakat telefon kilit ekranında beklemede ikende biraz fazla yiyor. Hey gidi note 2 beklemede gece sabaha kadar ya %1 ya %2 yiyordu :D
Hala %1 yiyor batarya performansi efsane.
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Lollipop stabil degil bende sizde nasil?
Hiç stock rom kullanmadım sızıntı hariç. Fakat dr.ketan romda hızlıydı. Tek sıkıntısı çoklu görev veya uygulamalar arası geçiş yaparken müzik takılıyor. Sebebini anlamış değilim güç tasarufunda kullanıyorum hep JellyBean'den beri ilk defa Lollipop'ta boyle4 birşey ile karşılaşıyorum.
 

dark0045

Üye
Bir süredir rusya lolipopu kullanıyorum sammobile üzerinden indirip odin ile kurun root recovery başka birşey yüklemenize gerek yok. Wipe data ve cache yapın daha sonra stock romu kurun. Root yapmadıktan sonra orjinallik bozulmaz güncellemeleride alırsınız. Ben şimdilik memnunum sadece batarya süremde ufak bir azalma oldu onuda normal karşılıyorum lollipop beyaz tema kullanıyor fakat telefon kilit ekranında beklemede ikende biraz fazla yiyor. Hey gidi note 2 beklemede gece sabaha kadar ya %1 ya %2 yiyordu :D
Üstad ben bilgisayarcıyım mobile işinden çok anlamıyorum sana bir sorum olacak yada bilgisi olan herhangi bir arkadaş yardimci olabilirse sevinirim. Pcde acronis yada norton ghost ile sistem yedeği aliniyor biliyorsunuzdur ben telefondaki mevcut verilerimi 4.4.2 versiyon programlarım rehberim vesaire her şeyiyle özellikle suan yüklü olan stock romum mevcut ayarlarım ile backup alabilir miyim 5.0 a geçtikten sonra bu backupa dönebilir miyim ? Telefon rootsuz olduğundan backup programı da rootsuz olmalı varsa programın adını yada linkini veya varsa konu anlatımı linki paylaşırsaniz cok memnun olurum. Ve birde suan sammobile uzerinden 5.0 rusya versiyonu indiriyorum product code ser pda n900xxuebod1 csc n900serebob1 09.04.215 de yayınlanan rom dogrumudur. Saygılarımla iyi sabahlar.
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Hiç stock rom kullanmadım sızıntı hariç. Fakat dr.ketan romda hızlıydı. Tek sıkıntısı çoklu görev veya uygulamalar arası geçiş yaparken müzik takılıyor. Sebebini anlamış değilim güç tasarufunda kullanıyorum hep JellyBean'den beri ilk defa Lollipop'ta boyle4 birşey ile karşılaşıyorum.
Sorun sadece gecisler olsa. Kitkatta 7 saat civari ekran suresi aliyorudm simdi 6 oluyor yada olmuyor. Zaten 4.4.2 ye dondum
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Üstad ben bilgisayarcıyım mobile işinden çok anlamıyorum sana bir sorum olacak yada bilgisi olan herhangi bir arkadaş yardimci olabilirse sevinirim. Pcde acronis yada norton ghost ile sistem yedeği aliniyor biliyorsunuzdur ben telefondaki mevcut verilerimi 4.4.2 versiyon programlarım rehberim vesaire her şeyiyle özellikle suan yüklü olan stock romum mevcut ayarlarım ile backup alabilir miyim 5.0 a geçtikten sonra bu backupa dönebilir miyim ? Telefon rootsuz olduğundan backup programı da rootsuz olmalı varsa programın adını yada linkini veya varsa konu anlatımı linki paylaşırsaniz cok memnun olurum. Ve birde suan sammobile uzerinden 5.0 rusya versiyonu indiriyorum product code ser pda n900xxuebod1 csc n900serebob1 09.04.215 de yayınlanan rom dogrumudur. Saygılarımla iyi sabahlar.
Komple sistemi yedek almak (nandroid) için recovery mod veya root falan gerekli onlarda sayacı arttırır garantiyi geçersiz kılar. Garanti ile ilgili sıkıntım yok diyor isen googleden nandroid yazıp atar her türlü bilgiyi bulursun. Ben şahsen kendim tüm sistemi hiç yedek almadım fakat özellikle s3 kullanırken titanium backup ile programlarımı yedekleyip sistem kurduktan sonra tek tek hepsini baştan kurmayla uğraşmadan hepsini tek tık ile kuruyordum. Rehberini google hesabın ile bağlayabilir sistem kurduktan sonra google hesabını girdiğinde direk rehberine girerek hepsinin orada olduğunu görebilirsin. Aynı şekilde fotoğraf belge yedekleri falanda alınıyo ama hiç denemedim. En iyisi belge foto müzik video yedeklerini pc alıp rehberi google hesabına bağlamak ben o şekilde yapıyorum. Sadece uygulama yedeği için root yapman gerekli. Uygulamalar rootsuz yedeklenmez diye biliyorum yedeklense bile kayıtlı bilgileri gider örneğin bir oyunun yedeğini titanium backup ile yedekledin sonra yeni sistemde titanium backup ile yedeği kurdun diyelim oyunda kaldığın yerden bilgilerinle birlikte kullanabilirsin. Rootsuz varmı bilmiyorum ama pek sanmıyorum. Bu arada profilinde telefonun s3 yazıyor sen sorunda note 3 rom sürümünü sormuşsun eğer note 3 kullanıyorsan evet rusya son lolipop sürümü bod1 ile biten.
 

dark0045

Üye
Komple sistemi yedek almak (nandroid) için recovery mod veya root falan gerekli onlarda sayacı arttırır garantiyi geçersiz kılar. Garanti ile ilgili sıkıntım yok diyor isen googleden nandroid yazıp atar her türlü bilgiyi bulursun. Ben şahsen kendim tüm sistemi hiç yedek almadım fakat özellikle s3 kullanırken titanium backup ile programlarımı yedekleyip sistem kurduktan sonra tek tek hepsini baştan kurmayla uğraşmadan hepsini tek tık ile kuruyordum. Rehberini google hesabın ile bağlayabilir sistem kurduktan sonra google hesabını girdiğinde direk rehberine girerek hepsinin orada olduğunu görebilirsin. Aynı şekilde fotoğraf belge yedekleri falanda alınıyo ama hiç denemedim. En iyisi belge foto müzik video yedeklerini pc alıp rehberi google hesabına bağlamak ben o şekilde yapıyorum. Sadece uygulama yedeği için root yapman gerekli. Uygulamalar rootsuz yedeklenmez diye biliyorum yedeklense bile kayıtlı bilgileri gider örneğin bir oyunun yedeğini titanium backup ile yedekledin sonra yeni sistemde titanium backup ile yedeği kurdun diyelim oyunda kaldığın yerden bilgilerinle birlikte kullanabilirsin. Rootsuz varmı bilmiyorum ama pek sanmıyorum. Bu arada profilinde telefonun s3 yazıyor sen sorunda note 3 rom sürümünü sormuşsun eğer note 3 kullanıyorsan evet rusya son lolipop sürümü bod1 ile biten.
Tamamdır dostum ben sadece geri dönmek icin backup sormuştum. 4.4.2 Türkiye romunu geri atmam mümkün olur mu odin ile 5.0 üstüne odin ile 4.4.2 dönülür mü
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Tamamdır dostum ben sadece geri dönmek icin backup sormuştum. 4.4.2 Türkiye romunu geri atmam mümkün olur mu odin ile 5.0 üstüne odin ile 4.4.2 dönülür mü
Dediğim gibi root yaparsan sistem yedeğini alırsın 5 den 4.4.2 ye dönebilirsin bende odin ile döndüm daha daha önce
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Forumda konusu var arkadaşlar usenmekten vazgeçin ve konulara bakın gayet sade anlatım var.
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
O değil de sizde kalemle hava atiyonuz mu :ehe
 

Karargahx

Üye
India ya yeni güncelleme gelmiş 138 mb lik umarım Rusya'ya da gelir kısa zamanda :)
 


Üst Alt