Romun boyutu 241 mbKamera hatası fixlendi şuan Note 3 elimde olmadığı için test edemedim haftaiçi test etmeye çalışırım. xdadaki gönüllü içtenlikle karşılıksız geliştirme yapan geliştiricilere sahip olduğumuz için çok şanslıyız.
videolarına baktımda menü beyaz bir pencerede açılır gibi açılıyor hoşuma gitmedi boyut neden bu kadar düşükBeyaz pencere gibi dediğin google'ın yaptığı launchet zaten. Beğenmediysn markette laıncherlar var beğendiğini kullan. Boyutun ufak olmasının sebebi samsung romunda google uygulamalrı yüklü geliyor cm de gapps paketini flashlıyorsun. Diğer bir sebebse samsungun kimine göre çöp uygulamaları, olmadığı içinRomun boyutu 241 mbvideolarına baktımda menü beyaz bir pencerede açılır gibi açılıyor hoşuma gitmedi boyut neden bu kadar düşük
Cm ve lolipop için uykumdan feragat ettimBeyaz pencere gibi dediğin google'ın yaptığı launchet zaten. Beğenmediysn markette laıncherlar var beğendiğini kullan. Boyutun ufak olmasının sebebi samsung romunda google uygulamalrı yüklü geliyor cm de gapps paketini flashlıyorsun. Diğer bir sebebse samsungun kimine göre çöp uygulamaları, olmadığı için
yok yok menüde güzel kullanıyorum şu ana kadar herşey güzel diğer custom romlar gibi değil adamlar yapmışValla güzel gayet profesyonelce yapılmış hakkını vermek lazımDeğer ama cm candır cidden![]()
amma lakin eksikliğini hissettiğim bazı şeyler var. Mesela klavyede tahmin yok her seferinde sil baştan yazıyorsun. Kamera google kameranın aynısı belkide o fakat çekim kalitesi hiç iyi değil. Bu durumda samsung klavye ve kamerayı arıyorum şimdilik
Hava durumu yok menüde simgeleri düzenlemeyi bulamadım. Onun dışında gayet stabil şu ana kadar batarya ram kullanımı güzel. Saf android temiz hızlı türkçe dil desteği çok güzel.Ben kitkattada aynı süreleri aldığım için no problemAldığın ekran süresi çok az bana göre beni kesmez ama sana yetiyorsa ne güzel![]()
batarya kullanımı hoşuma gittiBen kitkattada aynı süreleri aldığım için no problemAldığın ekran süresi çok az bana göre beni kesmez ama sana yetiyorsa ne güzel![]()
batarya kullanımı hoşuma gittiYalnız ben yeni değilim S3 ten bu yana 3 yıldır falan takılırım çok aktif olmasamda@resitpolat tan sonra @serdar_gs de xda da aktiflik gösterdi![]()

L22 bekliyorumHala daha OTA bekleyen var mı?? [emoji1] ben şuan note'u kullanmıorum en son 4.4.2 stock kitkat knox:0 dı![]()

1 ay böyle bro@teknolojibaronu android forumunda iphone ile artizlik yapma![]()
bakarsın 1 aya Lollipopta gelir =Pnote 3 noldu üstüne kolonya döküp yaktın mı1 ay böyle brobakarsın 1 aya Lollipopta gelir =P

Tavsiye ederim zengine çıkıyor adımnote 3 noldu üstüne kolonya döküp yaktın mı![]()
:Piphone 7 gelsin heleTavsiye ederim zengine çıkıyor adım:P

