Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

yaren_70

Üye
Ve nihayet 9005 e güncelleme geldi.
Ve nihayet 9005 e güncelleme geldi.
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Kamera hatası fixlendi şuan Note 3 elimde olmadığı için test edemedim haftaiçi test etmeye çalışırım. xdadaki gönüllü içtenlikle karşılıksız geliştirme yapan geliştiricilere sahip olduğumuz için çok şanslıyız.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Kamera hatası fixlendi şuan Note 3 elimde olmadığı için test edemedim haftaiçi test etmeye çalışırım. xdadaki gönüllü içtenlikle karşılıksız geliştirme yapan geliştiricilere sahip olduğumuz için çok şanslıyız.
Romun boyutu 241 mb :D videolarına baktımda menü beyaz bir pencerede açılır gibi açılıyor hoşuma gitmedi boyut neden bu kadar düşük
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Romun boyutu 241 mb :D videolarına baktımda menü beyaz bir pencerede açılır gibi açılıyor hoşuma gitmedi boyut neden bu kadar düşük
Beyaz pencere gibi dediğin google'ın yaptığı launchet zaten. Beğenmediysn markette laıncherlar var beğendiğini kullan. Boyutun ufak olmasının sebebi samsung romunda google uygulamalrı yüklü geliyor cm de gapps paketini flashlıyorsun. Diğer bir sebebse samsungun kimine göre çöp uygulamaları, olmadığı için
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Beyaz pencere gibi dediğin google'ın yaptığı launchet zaten. Beğenmediysn markette laıncherlar var beğendiğini kullan. Boyutun ufak olmasının sebebi samsung romunda google uygulamalrı yüklü geliyor cm de gapps paketini flashlıyorsun. Diğer bir sebebse samsungun kimine göre çöp uygulamaları, olmadığı için
Cm ve lolipop için uykumdan feragat ettim :D yok yok menüde güzel kullanıyorum şu ana kadar herşey güzel diğer custom romlar gibi değil adamlar yapmış
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Değer ama cm candır cidden :D
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Değer ama cm candır cidden :D
Valla güzel gayet profesyonelce yapılmış hakkını vermek lazım :D amma lakin eksikliğini hissettiğim bazı şeyler var. Mesela klavyede tahmin yok her seferinde sil baştan yazıyorsun. Kamera google kameranın aynısı belkide o fakat çekim kalitesi hiç iyi değil. Bu durumda samsung klavye ve kamerayı arıyorum şimdilik :D Hava durumu yok menüde simgeleri düzenlemeyi bulamadım. Onun dışında gayet stabil şu ana kadar batarya ram kullanımı güzel. Saf android temiz hızlı türkçe dil desteği çok güzel.
Tuttum ben bu romu @teknolojibaronu
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Aldığın ekran süresi çok az bana göre beni kesmez ama sana yetiyorsa ne güzel :)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
@resitpolat tan sonra @serdar_gs de xda da aktiflik gösterdi :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Hala daha OTA bekleyen var mı?? [emoji1] ben şuan note'u kullanmıorum en son 4.4.2 stock kitkat knox:0 dı :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
@teknolojibaronu android forumunda iphone ile artizlik yapma :naughty:
 


Üst Alt