jotem173
Üye
Galaxy tab 3/7 Sm-t210 xda da development bolumunde konusunda blackhawk kernel var onunHayır. Bahsettiğin developer'ı tanımıyorum. Note 4'e geçip Note 3 development'a devam ediyor Dr.Ketan adamın dibi![]()
Galaxy tab 3/7 Sm-t210 xda da development bolumunde konusunda blackhawk kernel var onunHayır. Bahsettiğin developer'ı tanımıyorum. Note 4'e geçip Note 3 development'a devam ediyor Dr.Ketan adamın dibi![]()
aynen bende ondan istiyorum hocamAslında ketanın L20 romunu anlayıp kurabilecek biri olsa ben de yaptırsam iyi olmazmıydı ?

Öyle deme yani şimdi 2 milyar verdik cihaza bir çekingenlik olabiliyorO kadar günnceme kılavuzu yazdı burda ki insanlar. Video dan daha faydalı. Yani o kadardada yapılamıyorsa ellerinde olan telefonları nokia 3310 değiştirsinler. Daha iyi kullanırlar.

Sorunda zaten güven.Bilgisayar da olsa belki
Öyle deme yani şimdi 2 milyar verdik cihaza bir çekingenlik olabiliyor![]()
eyvallah kardeşim sayendeLollipopun lezziz tadı olan L20'ye @kiko60 ta bakmış oldu hayırlı olsun![]()

güç tuşuna uzun bas bu sefer android upgrading dicek o tamamlanınca açılır.Dr.Ketan L20 romu yükledim fakat açılmıyor nedeni ne olabilir?
Bootloader ı odinden yüklememişsinSamsung Galaxy Note 3 yazısı geliyor gerisi gelmiyor baya bekledim gelmedi. Uzun sürede bastım sürekli reset atıyor uzun basınca

