Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
arkadaşlar @ilyascivi Note 3 de donma vs gibi sorunlar olduğunu belirtiyor,sizdede bu sorunlar mevcutmu ?
Bu tip adamlara fazla takılmayacaksın telefon ayarlarından ekran goruntusu istesen atamaz Çünkü cihazi kullanmıyor. Ben telefonu ocak 2014 te almıştım android 4.3 te note 3 neyse 4.4.2'de de o Lollipoptada o.
 
  • Beğen
Tepkiler: mirzasinan


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Güncelleme durduruldu demiştim tekrar dağıtıma başlanmış S4 Fransa almış. Yavaştan asyadan batıya doğru geliyor güncelleme.
 
  • Beğen
Tepkiler: H.Reşit POLAT

ArMaGeDdOn_87

Üye
Bu tip adamlara fazla takılmayacaksın telefon ayarlarından ekran goruntusu istesen atamaz Çünkü cihazi kullanmıyor. Ben telefonu ocak 2014 te almıştım android 4.3 te note 3 neyse 4.4.2'de de o Lollipoptada o.
anladım,yani hiçbir şekilde takılma kasma yavaşlama yok cihazda ?cihaz boştayken ram ın kaçını kullanıyo ? bu arada genel bölüme bir konu açmak gerekiyor ve android işletim sistemini kullanan deneyimli arkadaşlar yorumlarını yazmalı,çünkü android konusunda genel bişey var o da "kasma" konusu çoğu kişi böyle düşünüyo,onun için bir konu açılarak insanlar doğru şekilde bilinçlendirilmeli !
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
@resitpolat stok kikattaysan bana faremwork-res.apk dosyasını atabilirmisin?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
anladım,yani hiçbir şekilde takılma kasma yavaşlama yok cihazda ?cihaz boştayken ram ın kaçını kullanıyo ? bu arada genel bölüme bir konu açmak gerekiyor ve android işletim sistemini kullanan deneyimli arkadaşlar yorumlarını yazmalı,çünkü android konusunda genel bişey var o da "kasma" konusu çoğu kişi böyle düşünüyo,onun için bir konu açılarak insanlar doğru şekilde bilinçlendirilmeli !
Ben android'in kestiğini galaxy S3'ten sonraki amiral cihazlarda görmedim. Note 3'tede yaşamadım. Sürekli güç tasarrufunda kullanırım ben ve multitaskingin dibine vurduğum zaman belki anlık menü geçişinde gecikme olabiliyor. Ama dedigim gibi çoklu pencere ve arka planda hazirda gta sa gibi oyun bekletirsem olur veya olmaz kesin birşey diyemem.
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
@resitpolat stok kikattaysan bana faremwork-res.apk dosyasını atabilirmisin?
Az önce hindistan 5.0 romunu kurdum sesiz mod düzeltildimi diye duzelmemis tr dil yoktu rusya stock kurdum :(

Yani kitkatta değilim hindistanda Türk yok galiba
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Az önce hindistan 5.0 romunu kurdum sesiz mod düzeltildimi diye duzelmemis tr dil yoktu rusya stock kurdum :(
Ben tr-romdayım şimdi bi faremwork-res.apk içinde stoka dönmek o kadar yüklemeler gitsin istemiyorum :D
 
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
Az önce hindistan 5.0 romunu kurdum sesiz mod düzeltildimi diye duzelmemis tr dil yoktu rusya stock kurdum :(

bu tür rom kurma işlelerinden anlıyorsun demekki :)
benim telefona rom kurdum ama açılış ekranında takılmaya başladı bi teamwiewerden bakar mısın
ıd 124 866 973
şifre 3665
Ben tr-romdayım şimdi bi faremwork-res.apk içinde stoka dönmek o kadar yüklemeler gitsin istemiyorum :D

dostum sana mesaj attım görmedin mi
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
bu tür rom kurma işlelerinden anlıyorsun demekki :)
benim telefona rom kurdum ama açılış ekranında takılmaya başladı bi teamwiewerden bakar mısın
ıd 124 866 973
şifre 3665


dostum sana mesaj attım görmedin mi
geliyorum... :D açık kal şimdi bağlanıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Tr_SERGEN
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Note 3 kullanıcisiyim . Her resmi guncellememde cihaz daha da kötü oluyor.. ve Samsung her zaman işini yarım yapıyor. Ben alıştım artık :) Yapacak bi şey yok. Güncellemeyi seven donmalara katlanır dicem artık. En iyisi en başta hiç güncelleme yapmamak... hani note ||| 8 çekirdekdi, nerde. Exnos dedi durdu, snap 400 de bile bu kadar donma yavaslama ve titreme olmuyor. Hadi Biri çıksın da yalan desin.
Palavralarla uğraşacak vaktimiz yok maalesef. Hangi cihazı kullandığını, hangi firma olduğunu çok rahat tahmim edebiliyorum.
 
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
Az önce hindistan 5.0 romunu kurdum sesiz mod düzeltildimi diye duzelmemis tr dil yoktu rusya stock kurdum :(

Yani kitkatta değilim hindistanda Türk yok galiba

dün akşam ben orjinal romu kurdum cihazı kullanıom ama şu cm yi kuramadım bu akşam yardımını bekliom :)
 

ilyascivi

Üye
Bu tip adamlara fazla takılmayacaksın telefon ayarlarından ekran goruntusu istesen atamaz Çünkü cihazi kullanmıyor. Ben telefonu ocak 2014 te almıştım android 4.3 te note 3 neyse 4.4.2'de de o Lollipoptada o.
Yarasi olan gocunur, Zoruna mi gitti gardaş.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Şu change.org mailleri harbiden sinirimi bozuyor engelleme yöntemini bilen var mı? Sürekli bildirim canımı sıkıyor.
 
xmustx

xmustx

Üye
Boşver gelsin
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
S4 geliştirme güncellemesi almış 5.0.1 olmuş
 


Üst Alt