teknolojibaronu
Üye
Bu tip adamlara fazla takılmayacaksın telefon ayarlarından ekran goruntusu istesen atamaz Çünkü cihazi kullanmıyor. Ben telefonu ocak 2014 te almıştım android 4.3 te note 3 neyse 4.4.2'de de o Lollipoptada o.arkadaşlar @ilyascivi Note 3 de donma vs gibi sorunlar olduğunu belirtiyor,sizdede bu sorunlar mevcutmu ?



