Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

jotem173

jotem173

Üye


xmustx

xmustx

Üye
Aslında ketanın L20 romunu anlayıp kurabilecek biri olsa ben de yaptırsam iyi olmazmıydı ?
 
xmustx

xmustx

Üye
Ankara'da tanıdığım yok valla
 
CeRRaNo JoZAeF

CeRRaNo JoZAeF

Üye
Güncelleme yoksa, beklemeye devam...
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Biri video çeksin atsında insanlar nasıl yüklenceğini öğrensin :D Boşuna telefonculara para gitmesin. :)
 
CeRRaNo JoZAeF

CeRRaNo JoZAeF

Üye
O kadar günnceme kılavuzu yazdı burda ki insanlar. Video dan daha faydalı. Yani o kadardada yapılamıyorsa ellerinde olan telefonları nokia 3310 değiştirsinler. Daha iyi kullanırlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: H.Reşit POLAT
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
O kadar günnceme kılavuzu yazdı burda ki insanlar. Video dan daha faydalı. Yani o kadardada yapılamıyorsa ellerinde olan telefonları nokia 3310 değiştirsinler. Daha iyi kullanırlar.
Öyle deme yani şimdi 2 milyar verdik cihaza bir çekingenlik olabiliyor :)
 
xmustx

xmustx

Üye
Sorunda zaten güven.Bilgisayar da olsa belki
 
xmustx

xmustx

Üye
Kardeş sen ankarada olsaydın bi uğrardım.belki beni tanıyınca anlardın
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Performansını koruyan bir Lollipop Whoo!!
 
Son düzenleme:
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Lollipopla telefonu tekrar sevdim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: H.Reşit POLAT
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Lollipopun lezziz tadı olan L20'ye @kiko60 ta bakmış oldu hayırlı olsun :D
 
yunus96

yunus96

Üye
Dr.Ketan L20 romu yükledim fakat açılmıyor nedeni ne olabilir?
 
yunus96

yunus96

Üye
Samsung Galaxy Note 3 yazısı geliyor gerisi gelmiyor baya bekledim gelmedi. Uzun sürede bastım sürekli reset atıyor uzun basınca
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye


Üst Alt