sahibi uzaklaşınca kapanan telefon

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
redragonn

redragonn

Üye
gün geçmiyorki bir yenilik daha görmiyelim
 


AkSiYoN

AkSiYoN

Üye
gereksiz
 
golum

golum

Üye
çok güzel
 
mahony66

mahony66

Üye
japon yapıyo kardeş :D
 
nozden

nozden

Üye
çok iyi yaaaa
 
nightblue0631

nightblue0631

Üye
adamlar yapıo yahuuuuuuu
 
hackerby17

hackerby17

Üye
sistem gayet iyi ama ne kadar kullanıslı olur bilemem ^^
 
dallaspage

dallaspage

Üye
çekik amcalar yapıo
 

justice-

Üye
Güsel tskler
Ne varsa Japonlarda var
 
nightblue0631

nightblue0631

Üye
ya bu adamlar her şeyi yapıo yapmasalar bişide olmaz yani
 
parson53

parson53

Üye
valla öyle bir de araba yapsalar iyi olur çalınma işleri %0 a iner
 
Tec/-/no

Tec/-/no

Üye
ya güvenlik kartını kaybedersen :)
 
vavuli

vavuli

Üye
zaten bunu bi japonlar yapar cinlilerde taklit eder
 
gsmelih

gsmelih

Üye
sahibiyle konusan dertlesen telefon ben buldum:D ben buldum:D yok onuda japonlar bulur hehe:)
 
xkadir61

xkadir61

Üye
şu japonların yapmadığı şey yok valla
 

yasar2406

Üye
bilgi için saol
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt