sahibi uzaklaşınca kapanan telefon

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tofy

Üye
    Konu Sahibi
sahibi uzaklaşınca kapanan telefon
Japonlar, şimdi de sahibi uzaklaşınca kendi kendine kapanan cep telefonu yaptı. Telefon, sahibinin cebindeki güvenlik kartından gelen sinyal yok olunca kendini bloke ediyor.



Sahibi uzaklaşırsa, bir yerde unutulursa veya çalınırsa telefon kendini kapatıyor, ancak güvenlik kartından sinyal gelince tekrar açılıyor. NTT DoCoMo şirketi, ayrıca küresel konumlandırma sisteminden yararlanarak arama yapabilen yeni nesil cep telefonlarını yakında piyasaya sürecek.

Yeni sistem, kaybolan bir telefonu özel internet sitesi üzerinden bulma imkanı verecek.


kaynak:superonline
 


jöly

Üye
güzel bir sistem beğendim valla :good:
 
SALVADORE

SALVADORE

Üye
süper bu caponlarda yapıyorlar yani :ah:
 
DeRMaNTeS

DeRMaNTeS

Üye
Yeni sistem, kaybolan bir telefonu özel internet sitesi üzerinden bulma imkanı verecek.
-------
Güzel bir gelişme, zaten ne varsa şu Japonlarda var hehe :)
 

polat_ketur_76

Üye
güzel bişimiş bilgi içinsaol
 
danger03

danger03

Üye
daha neler çıkacak yaw sahibini tanıyan telefon :yuru
 

bartayd

Üye
ne zaman gelecek tr ye
 
evoix

evoix

Üye
güzelmiş ama adam bi yerde unutursa kötü yazık olur telefona
 
technonur

technonur

Üye
süper bişey ama trde kullanılabilir mi orası meşhul
 
Leo_Labrador

Leo_Labrador

Üye
harbıden gusel olmus yaaa helal olsun ne yapsa cınlıler yapıyo yakında cıkarlar tv ye bunu bız yaptık dıye kesın:)))
 

ahabu

Üye
abi adamlar yapıo biz daha aya cıkacaz ....:)
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
japonlar yapıyolar ya
 
o9uz

o9uz

Üye
bence kötü.evde atlet don gezerken belimize mi bağliycaz telefonu açık dursun diye.ayrıca bu telefon türkiyeye gelse kesin bi çözüm buluruz buna
 
BY_EMRE

BY_EMRE

Üye
gerçekten çok hoş olur
 

twenn84

Üye
çok güzel uygulama
 
AkreP_KraL_19_1

AkreP_KraL_19_1

Üye
abicim manyaq bişiy bu tel. o zaman
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Tam Bana Lazım Bi Alet:)
 
Newwave

Newwave

Üye
Bu japonları takdir etmemek mümkün diğil ya adamlar teknolojide açık ara öndeler.
 

partan03

Üye
bence akıl artı bereket kaktı derim yaaaaaaa negüzel ama bence dünyanın sonu geliyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt