Telefon Tavsiyesi s4 ve note2 sizce hangisi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Invoke

Üye
İkisi arasından S4 ama onun dışında bence de ,yeni cihazlar duyurulacak, biraz bekleyebilirsin ya da Nexus 5'e, G2'ye, Z1 Compact'a(Snap800lü cihazlar.) bakabilirsin.
 
Tepkiler: alaStar

alaStar

Üye
Lg telefon sakın alma telefeon kaliteli olabilir ama yine samsungdan iyi olcagini sanmiyor hayir onu gec bi kere turkiyedeki garantisi berbat ayni sekilde geri gonderiyorlar
Lütfen ön yargılarımızla bilmeden ve gereksiz konuşup yanlış bilgilendirmeyelim kaç senedir lg kullanıyorum ve aşırı memnuniyetim var servisi ve cihazı övgüye değer tek sorun güncellemelerin biraz gecikmesi buda açıkçası beni pek bağlamıyor yani eninde sonunda güncellemeyi veriyorlar
 

MaxipmaN

Üye
ancak şöyle bi durum var note2 1500tl falan sanırım ben 1300e yakalayıp aldım 1500e alınmaz
 
Tepkiler: alaStar

LimePie

Üye
s4ün snapdragon 600lüsünü bulabilirsen al derim
 
Tepkiler: cici60

alical33

Üye
note 2 sıfır fiyatı 1250 ye kadar var 2 elde 8-900 e temiz cihaz bulunur s4 de 1000 civarı falan 2.eller
 

cici60

Üye
    Konu Sahibi
samsung harici gmd tavsiye eden arkadaşlar ben gmd elime aldım pek kullanışlı gelmedi sadece note 2 ile farkı benim gözümde kamerası diğer özelliklerini zaten çok aratmayan bi telefon note2 note2 terchit ettim yarın elime gececek sipariş verdim ilginiz için herkeze teşşkür ederim
 
Tepkiler: MaxipmaN

alical33

Üye
hayırlı olsun güle güle kullan
 
Tepkiler: cici60

MaxipmaN

Üye
hayırlı olsun kardeş
 
Tepkiler: cici60

smh60

Üye
Hayırlı olsun kardesim güle güle kullan
 
Arkadasimin note 2 sine 4.3 geldi note3den farksiz super oluyo
4.3 teli turtdisindan aldindan turkiyeye gelsu siye sevinmeyin hemen
 

cici60

Üye
    Konu Sahibi
Arkadasimin note 2 sine 4.3 geldi note3den farksiz super oluyo
4.3 teli turtdisindan aldindan turkiyeye gelsu siye sevinmeyin hemen
odinle yurt dısı sürümü kurabiliyosnki kardeş zaten türkiyeyi beklersen seneye anca cıkar s3 bile cıkti note 2 hala cıkacak
 
odinle yurt dısı sürümü kurabiliyosnki kardeş zaten türkiyeyi beklersen seneye anca cıkar s3 bile cıkti note 2 hala cıkacak
note 2 yi almissin hayirli olsun 4.3 u oneririm fifa 14 buyuk telefonda super oluyo oneririm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...