t730sh
Üye
S4 telefonum sorunlu
Bkz: http://www.maxicep.com/android-yazilim-destek/galaxy-s4-sorunlari-uzerine-802166.html
2ay önce açtım konuyu, açıktan bi süre sonra da servise yolladım. 1 hafta bekledim, gittim telefonu servisten almaya bana dedikleri şu. SİM KARTINIZ ESKİ, TELEFONDAKİ SORUNLARIN SEBEBİ BU OLABİLİR. SİM KARTINIZ 1 SENEDEN ESKİYSE DEĞİŞTİRİN. NEYSE, DEĞİŞTİRDİM BENDE. HA BİRDE KASMA SORUNU İÇİNDE ŞÖYLE DEDİ TEKNOSADAKİ KIZ, NEYMİŞ EFENDİM, HAVALAR SICAKMIŞ ARADA BİR TELEFONUN BATARYASINI ÇIKARMALIYMIŞIM O YUZDEN KASMA YAPIYORMUŞŞŞ..
Son zamanlardada acayip kasmaya da basladı. Hemde sim kartını değiştirmeme ve bataryayı bi kaç günde bir çıkartmama ragmen. Virüste yok telefonda daha gecen gün fabrika ayarlarına döndürdüm. Telde suan nod32, subway surf ve clear master var indirdiğim baska biside yok, ha bide el feneri uygulaması. baska yok..Bide şöyle bi sorun var internette gezerken çok kasma yapıyor. 1 sekme açık ve çok kasıyor. ayrıca mesela bi yazı yazma yerine tıkladıgımda harfler gelmiyor yani bişe yazamıyorum.
Şimdi ben ne yapayım gidiym teknosaya bu telefonu başlarınamı çalayım, telefonu sorunlu, telefonda sorun yok diyorlar e ne yapcam ben bunu. + telefoncu arkadaşımada gösterdim oda aynısını soyledi ama tamire vermedm garanti dışı kalır diye.
Bide şöyle birşey var, telefon ekran parlaklılıgını otomatk ayarlıyor ( otomatik ayar ile güç tasarrufu devre dşı olmasına ragmen ). mesela chrome'a giriyorum parlaklılık kısılıyor. nette arastırdım bunu, samsung bilerek oyle yapmıs sarjtan tasarruf olması için. sanane kardeşim eğer bataryan okadarını desteklemiyorsa daha güçlü yap yada tasarrufuna sen karışma.
VALLAHİ S4 PİŞMANLIKTIR. S3 ALIN YEMİN EDİYORUM SİZE S4'TEN DAHA HIZLI DAHA KULLANIŞLI..
2000TL GİRDİ...
NOT: BİRDE TELEFON BOŞTAYKEN EN AZ 1.1GB RAM HARCIYOR. VE KONUNUN BAŞINDA VERDİĞİM LİNKTEKİ SORUNLAR HALEN VAR.
--
Arkadaşlar benim bu telefonu geri iade etme olasılıgım varmı yani paramı geri alabilirmiyim. Ama Telefonu alalı 2 ay oldu :S
2ay önce açtım konuyu, açıktan bi süre sonra da servise yolladım. 1 hafta bekledim, gittim telefonu servisten almaya bana dedikleri şu. SİM KARTINIZ ESKİ, TELEFONDAKİ SORUNLARIN SEBEBİ BU OLABİLİR. SİM KARTINIZ 1 SENEDEN ESKİYSE DEĞİŞTİRİN. NEYSE, DEĞİŞTİRDİM BENDE. HA BİRDE KASMA SORUNU İÇİNDE ŞÖYLE DEDİ TEKNOSADAKİ KIZ, NEYMİŞ EFENDİM, HAVALAR SICAKMIŞ ARADA BİR TELEFONUN BATARYASINI ÇIKARMALIYMIŞIM O YUZDEN KASMA YAPIYORMUŞŞŞ..
Son zamanlardada acayip kasmaya da basladı. Hemde sim kartını değiştirmeme ve bataryayı bi kaç günde bir çıkartmama ragmen. Virüste yok telefonda daha gecen gün fabrika ayarlarına döndürdüm. Telde suan nod32, subway surf ve clear master var indirdiğim baska biside yok, ha bide el feneri uygulaması. baska yok..Bide şöyle bi sorun var internette gezerken çok kasma yapıyor. 1 sekme açık ve çok kasıyor. ayrıca mesela bi yazı yazma yerine tıkladıgımda harfler gelmiyor yani bişe yazamıyorum.
Şimdi ben ne yapayım gidiym teknosaya bu telefonu başlarınamı çalayım, telefonu sorunlu, telefonda sorun yok diyorlar e ne yapcam ben bunu. + telefoncu arkadaşımada gösterdim oda aynısını soyledi ama tamire vermedm garanti dışı kalır diye.
Bide şöyle birşey var, telefon ekran parlaklılıgını otomatk ayarlıyor ( otomatik ayar ile güç tasarrufu devre dşı olmasına ragmen ). mesela chrome'a giriyorum parlaklılık kısılıyor. nette arastırdım bunu, samsung bilerek oyle yapmıs sarjtan tasarruf olması için. sanane kardeşim eğer bataryan okadarını desteklemiyorsa daha güçlü yap yada tasarrufuna sen karışma.
VALLAHİ S4 PİŞMANLIKTIR. S3 ALIN YEMİN EDİYORUM SİZE S4'TEN DAHA HIZLI DAHA KULLANIŞLI..
2000TL GİRDİ...
NOT: BİRDE TELEFON BOŞTAYKEN EN AZ 1.1GB RAM HARCIYOR. VE KONUNUN BAŞINDA VERDİĞİM LİNKTEKİ SORUNLAR HALEN VAR.
--
Arkadaşlar benim bu telefonu geri iade etme olasılıgım varmı yani paramı geri alabilirmiyim. Ama Telefonu alalı 2 ay oldu :S


