S4 telefonum sorunlu

Sponsorlu Bağlantılar

t730sh

t730sh

Üye
    Konu Sahibi
S4 telefonum sorunlu
Bkz: http://www.maxicep.com/android-yazilim-destek/galaxy-s4-sorunlari-uzerine-802166.html
2ay önce açtım konuyu, açıktan bi süre sonra da servise yolladım. 1 hafta bekledim, gittim telefonu servisten almaya bana dedikleri şu. SİM KARTINIZ ESKİ, TELEFONDAKİ SORUNLARIN SEBEBİ BU OLABİLİR. SİM KARTINIZ 1 SENEDEN ESKİYSE DEĞİŞTİRİN. NEYSE, DEĞİŞTİRDİM BENDE. HA BİRDE KASMA SORUNU İÇİNDE ŞÖYLE DEDİ TEKNOSADAKİ KIZ, NEYMİŞ EFENDİM, HAVALAR SICAKMIŞ ARADA BİR TELEFONUN BATARYASINI ÇIKARMALIYMIŞIM O YUZDEN KASMA YAPIYORMUŞŞŞ..

Son zamanlardada acayip kasmaya da basladı. Hemde sim kartını değiştirmeme ve bataryayı bi kaç günde bir çıkartmama ragmen. Virüste yok telefonda daha gecen gün fabrika ayarlarına döndürdüm. Telde suan nod32, subway surf ve clear master var indirdiğim baska biside yok, ha bide el feneri uygulaması. baska yok..Bide şöyle bi sorun var internette gezerken çok kasma yapıyor. 1 sekme açık ve çok kasıyor. ayrıca mesela bi yazı yazma yerine tıkladıgımda harfler gelmiyor yani bişe yazamıyorum.

Şimdi ben ne yapayım gidiym teknosaya bu telefonu başlarınamı çalayım, telefonu sorunlu, telefonda sorun yok diyorlar e ne yapcam ben bunu. + telefoncu arkadaşımada gösterdim oda aynısını soyledi ama tamire vermedm garanti dışı kalır diye.

Bide şöyle birşey var, telefon ekran parlaklılıgını otomatk ayarlıyor ( otomatik ayar ile güç tasarrufu devre dşı olmasına ragmen ). mesela chrome'a giriyorum parlaklılık kısılıyor. nette arastırdım bunu, samsung bilerek oyle yapmıs sarjtan tasarruf olması için. sanane kardeşim eğer bataryan okadarını desteklemiyorsa daha güçlü yap yada tasarrufuna sen karışma.

VALLAHİ S4 PİŞMANLIKTIR. S3 ALIN YEMİN EDİYORUM SİZE S4'TEN DAHA HIZLI DAHA KULLANIŞLI..
2000TL GİRDİ...

NOT: BİRDE TELEFON BOŞTAYKEN EN AZ 1.1GB RAM HARCIYOR. VE KONUNUN BAŞINDA VERDİĞİM LİNKTEKİ SORUNLAR HALEN VAR.

--
Arkadaşlar benim bu telefonu geri iade etme olasılıgım varmı yani paramı geri alabilirmiyim. Ama Telefonu alalı 2 ay oldu :S
 


ahmetkartal

ahmetkartal

Üye
s4 ramı sömürüyor note 2 s3 civarı ram yiyor
 
t730sh

t730sh

Üye
    Konu Sahibi
Suç bende yaw. telefon çıkar çıkmaz ertesi günü aldım. Lan bi bekle diğer kullanıcıların yorumlarına bak öyle al dimi. gibi gittim aldım hemen
 

Lenneth

Üye
Tarayıcı ayarlarında parlaklık ayarı ayrı oluyor ordan duzeltebilirsiniz.
 
samikayaa

samikayaa

Üye
arkadaşım donanımla alakalı bir sorun olmasın ?
 
MEGASTRY

MEGASTRY

Üye
Sen flas uygulamasını sil bide fuardaki s4 lerle yarıstır o zaman ne kadar iyi olduğunu anlarsın sendeki ozurlu olabilir cok fazla var
bide yeni android 4.3 cıkıcak onu kurdugunda bunlar kalmıycak biraz daha beklemen gerekiyor
 
t730sh

t730sh

Üye
    Konu Sahibi
Tarayıcı ayarlarında parlaklık ayarı ayrı oluyor ordan duzeltebilirsiniz.
Ya onları biliyorum devre dışı bıraktım hepsini. Bu samsung bilerek yapmış parlaklılık olayını.
arkadaşım donanımla alakalı bir sorun olmasın ?

Yokya yazılımsaldır. Öyle olmasa telefon servisten geldiginde soylerlerdi.

AYRICA ŞUNU SÖYLİYİM. S3 S4 TEN DHA PARLAK.

- - - Eklendi - - -

Sen flas uygulamasını sil bide fuardaki s4 lerle yarıstır o zaman ne kadar iyi olduğunu anlarsın sendeki ozurlu olabilir cok fazla var
bide yeni android 4.3 cıkıcak onu kurdugunda bunlar kalmıycak biraz daha beklemen gerekiyor

Telefonu il kadlgıımda cıktı zaten sorunlu. ekran gidp geliyodu ertesi günü degistrdm yeni verdiler. aradan 3 ay gecti. degisirlermi gene acaba?

hem o flas uygulaması kötümüki. play store'da 100.000.000+ indirilmiş
 
messevim

messevim

Üye
oldum olası samsung u sevmem. Neden bilmiyorum. Nokia ve htc daha çekici geliyor Bana.
 
samikayaa

samikayaa

Üye
eğer yazılımsal bir sorunun varsa stock rom atmayı dene
 
muratvemine

muratvemine

Üye
Sen büyük bi ihtimal hafıza kartlı kullanıyosun telefonu.Hafıza kartını çıkart ve öyle kullan şarjın ve telefonun kasmaları kesilicek diye umuyorum.Sonuc nedir paylas brdan.
 

furkey

Üye
güç tasarrufunu açık unutmuş olabilir misin hocam?
 
codblackops2

codblackops2

Üye
senin cihaz sorunlu diye genel bir baslik atmana gerek yok :hmmm
 
ANIL

ANIL

Admin
Konu başlığını değiştirdim böyle bir genelleme yapamazsınız. Forumda ben dahil bir çok kişi S4 kullanıyor ve bu tarz sorunlarımız yok. Sizin cihazınız ya sorunlu yada siz cihazı kötülemek için buradasınız.
 
t730sh

t730sh

Üye
    Konu Sahibi
Konu başlığını değiştirdim böyle bir genelleme yapamazsınız. Forumda ben dahil bir çok kişi S4 kullanıyor ve bu tarz sorunlarımız yok. Sizin cihazınız ya sorunlu yada siz cihazı kötülemek için buradasınız.

hehe ondan

- - - Eklendi - - -

Sen büyük bi ihtimal hafıza kartlı kullanıyosun telefonu.Hafıza kartını çıkart ve öyle kullan şarjın ve telefonun kasmaları kesilicek diye umuyorum.Sonuc nedir paylas brdan.

hayır hfz kartı kullanmyrm

- - - Eklendi - - -

güç tasarrufunu açık unutmuş olabilir misin hocam?

hyrr
 
serif55

serif55

Üye
Hiç uğraşma romlarla hocam boşver

İlk iş olarak bu adrese girp şikayetinizi yazın geri dönüş mutlaka yapıcaklardır sorununuzu normal bir şekilde anlatın daha sonra duruma göre buraya detayları yazarsanız farklı arkadaşlarda yardımcı olabilir yasal işlem vs. konusunda
 
Invoke

Invoke

Üye
pek anlamıyorum rom felan

Gerek yok zaten, kurcalamayın garantiye yazık.
Teknosadaki kızda iyi atmış, götürün verin böyle böyle deyin. Yapsınlar, versinler. Telefoncu filanda karıştırmayın garantiniz gitmesin.


- - - Eklendi - - -

Sim kart olayını da ilk defa duyuyorum bizim sim kartlar 5er yıllık babamın ki 20yıllık bile olabilir :D
 
t730sh

t730sh

Üye
    Konu Sahibi
Hiç uğraşma romlarla hocam boşver

İlk iş olarak bu adrese girp şikayetinizi yazın geri dönüş mutlaka yapıcaklardır sorununuzu normal bir şekilde anlatın daha sonra duruma göre buraya detayları yazarsanız farklı arkadaşlarda yardımcı olabilir yasal işlem vs. konusunda
Denicem ama geri dönüş yapacaklarını sanmıyorum



Gerek yok zaten, kurcalamayın garantiye yazık.
Teknosadaki kızda iyi atmış, götürün verin böyle böyle deyin. Yapsınlar, versinler. Telefoncu filanda karıştırmayın garantiniz gitmesin.


- - - Eklendi - - -

Sim kart olayını da ilk defa duyuyorum bizim sim kartlar 5er yıllık babamın ki 20yıllık bile olabilir :D

Telefon sorunlu kesin :S

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar benim bu telefonu geri iade etme olasılıgım varmı yani paramı geri alabilirmiyim. Ama Telefonu alalı 2 ay oldu :S

- - - Eklendi - - -

güncel
 
Invoke

Invoke

Üye
Çok da olmuş aslında keşke ilk hafta şansınızı deneseydiniz :/
Yasal prosedür nedir bilmiyorum ama bir gidin, en azından değiştiriyorlar mı servise mi veriyorlar, burda anlattığınız gibi anlatın sorunlarınızı. Yapacak başka bir şey yok gibi.
 
enterneoll

enterneoll

Üye
ona bakarsak biz çıktığı gün aldık gayet memnunuz hafta sonları ben kurcalıyorum s4'ü gayet güzel ve şu ana kadar hiç bir oyunda kasma takılma yavaşlama yaşamadım sizin şanssızlığınız o kadar kötüydüyse ilk hafta vericektiniz yenisini vericeklerde şimdi garanti kapsamında servise vermeniz lazım
 


Üst Alt