t730sh
Üye
iade koşulları nedir?
galaxy s4 telefonum var. çıktıktan 1 haftasonra aldım. 2 defa garantiye gitti sorun yok dendi. yani ilk gittiğinde sim kart 1 seneden eskiyse sorunlar ondan kaynakalnıyor olabilir dediler yeniledm sim kartını. sorunlar devam etti. 2. defasındada aveadan kaynaklanıyo dendi.
telefondaki sorunlar: kasma,donma,ısınma,internette gezinirken aniden tarayıcı kapanma vs vs.. afedersiniz her sorun var.
Telefonu alırkende sigortalamıstık. iade olur mu?
bu arada, teknosadan aldım
telefondaki sorunlar: kasma,donma,ısınma,internette gezinirken aniden tarayıcı kapanma vs vs.. afedersiniz her sorun var.
Telefonu alırkende sigortalamıstık. iade olur mu?
bu arada, teknosadan aldım

