S4 proximity sensör sorunu yaşayanlar (çözüm)

Sponsorlu Bağlantılar

EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
    Konu Sahibi
S4 proximity sensör sorunu yaşayanlar (çözüm)
arkadaşlar bugün benimde başımda gelde telefonla konuşurken kulağıma götürünce ekran kararmıyodu sinir oldum denemediğim rom kalmadı hepsinde aynı sorun vardı halbuki sorun romda değil sensördeymiş bu sorunu yaşayanlar üstteki sensörleyi yalayın problem çözülüyor ben yaladığımda çalışmaya ekran kararıp açılmaya başladı :oke:
 


Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
çok iyi bir çözüm değilmiş, ekranı yalamak :hmmm
 
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
    Konu Sahibi
sorun tekrar baş gösterdi yalaya yalaya lama olmayalım da elim ayağım titriyor zaten telefonu ısırıp parçalamak istiyorum ama para ne gezer hele bi elime geçsin mani benden çekeceği var bunun :D
 
_JacKoLovsKi_

_JacKoLovsKi_

Üye
Bende de sorun var yalamaktan başka bi çözüm bilen var mı ? [emoji16]
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Yakınlık sensör uygulamalarıda işe yaramıyormu?
 
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
    Konu Sahibi
O zaman sizin sensörde sorun var.
Çevremdeki çoğu kişinin cihazina yükledim bu uygumalardan stabil bir sekilde çalışıyor.
abi hangi uygulama mesela bitanesi soyle deniyim şuan sorunyok sensorde arasira sapitiyor
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
abi hangi uygulama mesela bitanesi soyle deniyim şuan sorunyok sensorde arasira sapitiyor
Yanlız cover kapaklarla daha kullanışlı oluyor, kapakta sureyi 2 saniye geciktiriyorsun elin üzerinden geçtiğinde kilitlenmiyor.
Konuşma icin kullandiginda sureyi sıfıra çekmen lazım hemen kapansin diye öyle oluncada elin sensore geldiğinde cihaz tuş kilidine geçecektir yani tekrar düşündümde mantıklı bir seçenek gibi durmuyor :)
 
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
    Konu Sahibi
Yanlız cover kapaklarla daha kullanışlı oluyor, kapakta sureyi 2 saniye geciktiriyorsun elin üzerinden geçtiğinde kilitlenmiyor.
Konuşma icin kullandiginda sureyi sıfıra çekmen lazım hemen kapansin diye öyle oluncada elin sensore geldiğinde cihaz tuş kilidine geçecektir yani tekrar düşündümde mantıklı bir seçenek gibi durmuyor :)
bişey anlamadim ama neyse
 


Üst Alt