S3 Sarj Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

  • 5 Ekim 2013
  • 498 Okunma
  • 4 Cevap

  1. 5 Ekim 2013 #1
    Sponsorlu Bağlantılar

    Merhaba arkadaşlar. Galaxy S3 de tasinilabilir wifi alani olusturduktan sonra sarja taksam bile telefonun sarji dolmak yerine azar azar azalıyor. Nedenini bilmiyorum bir sorun mu var bana yardimci olur musunuz???
     


    Yazan: cancan59

    Sponsorlu Bağlantılar
  2. 5 Ekim 2013 #2

    mcnpl4

    mcnpl4

    usb kablon iyi degildir baska kablo bagla boyle bi sorun olmaz buyuk ihtimal. bende de film izlerken oluyodu artik baska usb kablosu kullaniyorum sarj icin daha hizli sarj oluyor
     
  3. 5 Ekim 2013 #3

    cancan59

    cancan59
    kutudan çıkan orjinal kabloyu kullanıyorum hiç kullanılmamış sıfır kendisi... bunda bile olabilir mi problem?
     
  4. 5 Ekim 2013 #4

    mcnpl4

    mcnpl4
    ben de oyle kullaniyodum ama evde eski telefonumun kablosu vardi o daha iyi. en son iyice bozuldu zaten hic bisey yapmasam da sarj oluyo gibi gosterip sarji dusuruyodu attim kenara
     
    cancan59 bunu beğendi.
  5. 6 Ekim 2013 #5

    GrknYavas

    GrknYavas
    cunku wıfı alanını kullanırken telefon butun donanımlarını kullanıyo nerdeyse . o yuzden senın kullandıgın sarj aletının amperı dusuk oldugu ıcın yanı standart amperde oldugu ıcın sarj etmek yerıne azalıyo aslında sarj edıyo ama az edıyo amperı yuksek bı sarj aletı alırsan telefonun bataryasını bozma ıhtımalın cok yuksek kısaca sarj etmek yerıne dusmesı cok normal sorun falan yok telefonda her telefon da olur oyle seyler :)
     
    cancan59 bunu beğendi.

Hızlı Cevapla

Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...
20/07/2019 - 14:37