Quadriceps
Üye
<div class='quotetop'>(DeLmIrA @ Dec 1 2005, 11:42 PM) [post=219330]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(Quadriceps @ Nov 21 2005, 11:34 AM) [post=212021]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Tam olarak konuyu anlayamadım daha doğrusu alıp almadığını ama tahmin ediyorm almıssın genede ben goruslerimi belirteyim öncelikle 1gb n-gage kaldırdığını duymustum bende de n-gage var ancak 512 rs mmc de bile alet zorlanıyo hele mp3 playeri acmak istediginde bırak telefonu git özellikle hafıza kartına da birşeyler yuklemişsen özellikle n-gage oyunlarını onun için sana 1gb önermem telefonun da bir sınır noktası var bunu fazla zorlamanın anlamı yoq kanımca mmc+ nedir bilmiyorum rsmmc oluyor n-gage e bende var mesela ) yalnız baglantısını almayı unutma!! kolay gelsin
[/b][/quote]
konu cozume kavustu aslında ama ben yinede bilgilendirme amacli cewap weriim : şu an telefonda 28 tane oyun (n-gage oyunu olarak sis. hic yok) 80 tane mp3 bi suru klıp ve video war telefonun mp3 caların acılısta yawaşlaması dısında kesınlıkle ve kesınlıkle bir yawaşlama olmadı açıkcası bende bu konuda tereddütlüydüm ama korktugum basıma gelmedi şimdi özet olarak n-gage ve mmc hakkında genel bilgiler weriim
1.ewet n-gage 1 gb kaldırıyo
2.rs-mmc hiç tereddut etmeden kullanabılırsınız
3. 1 gb rs-mmc piyasada cok kolay bulunmuo hatta yok öle bişe diyenler bile oldu
4.telefonun yawasladıgı tek bölüm muzıkcalar gerisi ayni eskisi gibi calısıo
5.1024 mb bi mmc.yi 979 mb goruo ve şu anda telefondaki boş yer 8 mb
6.marka flexy
[/b][/quote]
Ya doru soluyosun ama muzik caların kac saatte acıldıgını merak ettim simdi ancak sunu solim sadece muzik calar degil mesela fexplorer da veya seleq le hafıza kartını bir acmayı dene ben yavaslık derken bunlardan bahsediyodum heralde mesaj cekerken veya telefonla konusurken veya diğer baska prog. acarken yavaslama olmaz cunku cpu belli ram belli
<div class='quotetop'>(Quadriceps @ Nov 21 2005, 11:34 AM) [post=212021]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Tam olarak konuyu anlayamadım daha doğrusu alıp almadığını ama tahmin ediyorm almıssın genede ben goruslerimi belirteyim öncelikle 1gb n-gage kaldırdığını duymustum bende de n-gage var ancak 512 rs mmc de bile alet zorlanıyo hele mp3 playeri acmak istediginde bırak telefonu git özellikle hafıza kartına da birşeyler yuklemişsen özellikle n-gage oyunlarını onun için sana 1gb önermem telefonun da bir sınır noktası var bunu fazla zorlamanın anlamı yoq kanımca mmc+ nedir bilmiyorum rsmmc oluyor n-gage e bende var mesela ) yalnız baglantısını almayı unutma!! kolay gelsin
[/b][/quote]
konu cozume kavustu aslında ama ben yinede bilgilendirme amacli cewap weriim : şu an telefonda 28 tane oyun (n-gage oyunu olarak sis. hic yok) 80 tane mp3 bi suru klıp ve video war telefonun mp3 caların acılısta yawaşlaması dısında kesınlıkle ve kesınlıkle bir yawaşlama olmadı açıkcası bende bu konuda tereddütlüydüm ama korktugum basıma gelmedi şimdi özet olarak n-gage ve mmc hakkında genel bilgiler weriim
1.ewet n-gage 1 gb kaldırıyo
2.rs-mmc hiç tereddut etmeden kullanabılırsınız
3. 1 gb rs-mmc piyasada cok kolay bulunmuo hatta yok öle bişe diyenler bile oldu
4.telefonun yawasladıgı tek bölüm muzıkcalar gerisi ayni eskisi gibi calısıo
5.1024 mb bi mmc.yi 979 mb goruo ve şu anda telefondaki boş yer 8 mb
6.marka flexy
[/b][/quote]
Ya doru soluyosun ama muzik caların kac saatte acıldıgını merak ettim simdi ancak sunu solim sadece muzik calar degil mesela fexplorer da veya seleq le hafıza kartını bir acmayı dene ben yavaslık derken bunlardan bahsediyodum heralde mesaj cekerken veya telefonla konusurken veya diğer baska prog. acarken yavaslama olmaz cunku cpu belli ram belli
