RS-MMC hakkında bi bakıverin emi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Quadriceps

Üye
<div class='quotetop'>(DeLmIrA &#064; Dec 1 2005, 11&#58;42 PM) [post=219330]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(Quadriceps &#064; Nov 21 2005, 11&#58;34 AM) [post=212021]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Tam olarak konuyu anlayamadım daha doğrusu alıp almadığını ama tahmin ediyorm almıssın genede ben goruslerimi belirteyim öncelikle 1gb n-gage kaldırdığını duymustum bende de n-gage var ancak 512 rs mmc de bile alet zorlanıyo hele mp3 playeri acmak istediginde bırak telefonu git özellikle hafıza kartına da birşeyler yuklemişsen özellikle n-gage oyunlarını onun için sana 1gb önermem telefonun da bir sınır noktası var bunu fazla zorlamanın anlamı yoq kanımca mmc+ nedir bilmiyorum rsmmc oluyor n-gage e bende var mesela ) yalnız baglantısını almayı unutma&#33;&#33; kolay gelsin
[/b][/quote]

konu cozume kavustu aslında ama ben yinede bilgilendirme amacli cewap weriim : şu an telefonda 28 tane oyun (n-gage oyunu olarak sis. hic yok) 80 tane mp3 bi suru klıp ve video war telefonun mp3 caların acılısta yawaşlaması dısında kesınlıkle ve kesınlıkle bir yawaşlama olmadı açıkcası bende bu konuda tereddütlüydüm ama korktugum basıma gelmedi şimdi özet olarak n-gage ve mmc hakkında genel bilgiler weriim

1.ewet n-gage 1 gb kaldırıyo
2.rs-mmc hiç tereddut etmeden kullanabılırsınız
3. 1 gb rs-mmc piyasada cok kolay bulunmuo hatta yok öle bişe diyenler bile oldu
4.telefonun yawasladıgı tek bölüm muzıkcalar gerisi ayni eskisi gibi calısıo
5.1024 mb bi mmc.yi 979 mb goruo ve şu anda telefondaki boş yer 8 mb
6.marka flexy
[/b][/quote]

Ya doru soluyosun ama muzik caların kac saatte acıldıgını merak ettim simdi ancak sunu solim sadece muzik calar degil mesela fexplorer da veya seleq le hafıza kartını bir acmayı dene ben yavaslık derken bunlardan bahsediyodum heralde mesaj cekerken veya telefonla konusurken veya diğer baska prog. acarken yavaslama olmaz cunku cpu belli ram belli
 


platinyumx

Üye
arkadaşlar bir yazıda hafıza kartının kapasitesinin arttırılabielceğini okudum acaba hafıza kartıma daha sonradan hafıza eklenebiliyor mu ?
link aşağıda bu adam doğrumu söylüyor yoksa sallıyor mu ?

 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(Quadriceps &#064; Dec 2 2005, 09&#58;38 AM) [post=219585]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(DeLmIrA &#064; Dec 1 2005, 11&#58;42 PM) [post=219330]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(Quadriceps &#064; Nov 21 2005, 11&#58;34 AM) [post=212021]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Tam olarak konuyu anlayamadım daha doğrusu alıp almadığını ama tahmin ediyorm almıssın genede ben goruslerimi belirteyim öncelikle 1gb n-gage kaldırdığını duymustum bende de n-gage var ancak 512 rs mmc de bile alet zorlanıyo hele mp3 playeri acmak istediginde bırak telefonu git özellikle hafıza kartına da birşeyler yuklemişsen özellikle n-gage oyunlarını onun için sana 1gb önermem telefonun da bir sınır noktası var bunu fazla zorlamanın anlamı yoq kanımca mmc+ nedir bilmiyorum rsmmc oluyor n-gage e bende var mesela ) yalnız baglantısını almayı unutma&#33;&#33; kolay gelsin
[/b][/quote]

konu cozume kavustu aslında ama ben yinede bilgilendirme amacli cewap weriim : şu an telefonda 28 tane oyun (n-gage oyunu olarak sis. hic yok) 80 tane mp3 bi suru klıp ve video war telefonun mp3 caların acılısta yawaşlaması dısında kesınlıkle ve kesınlıkle bir yawaşlama olmadı açıkcası bende bu konuda tereddütlüydüm ama korktugum basıma gelmedi şimdi özet olarak n-gage ve mmc hakkında genel bilgiler weriim

1.ewet n-gage 1 gb kaldırıyo
2.rs-mmc hiç tereddut etmeden kullanabılırsınız
3. 1 gb rs-mmc piyasada cok kolay bulunmuo hatta yok öle bişe diyenler bile oldu
4.telefonun yawasladıgı tek bölüm muzıkcalar gerisi ayni eskisi gibi calısıo
5.1024 mb bi mmc.yi 979 mb goruo ve şu anda telefondaki boş yer 8 mb
6.marka flexy
[/b][/quote]

Ya doru soluyosun ama muzik caların kac saatte acıldıgını merak ettim simdi ancak sunu solim sadece muzik calar degil mesela fexplorer da veya seleq le hafıza kartını bir acmayı dene ben yavaslık derken bunlardan bahsediyodum heralde mesaj cekerken veya telefonla konusurken veya diğer baska prog. acarken yavaslama olmaz cunku cpu belli ram belli
[/b][/quote]

fexplorerdaki yawaslama 64 warkende wardı o programdan kaynaklanıo müzik çaların açılması saat diilde söle bi 40 sanıyeyi falan buluo sanirim ee o kadar kusur kadı kızındada olur
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Hayır, hafıza kartının hafızası büyültülemiyor. Öyle olsaydı biz niye yeni kart alalımki?
 

platinyumx

Üye
[quote name=&#39;ChavRash&#39; date=&#39;Dec 2 2005, 02:18 PM&#39; post=&#39;254297&#39;]
Hayır, hafıza kartının hafızası büyültülemiyor. Öyle olsaydı biz niye yeni kart alalımki?
[/quotğ]
galiba haklısın hafıza yükseltilemez olarak biliyordum fakat yazıyı görünce bir anda şaşırdım lan böyle birşeyde mi varmış biz niye yükseltmiyoruzda gidip yeniden para veriyoruz dedim
 

requiemksk

Üye
kardesim ben hepsiburada.com dan sandisk rs-mmc kart aldım..gayette memnunum..ama sana tavsiyem,560 mb n gage arsivin varmıs..bu seni kesmez..bi bak derim dedigimm adrese.orda bir suru kart çesitleri var.zaten seninde sandisk hakkında birazcıkta olsun bilgin vardır sanırım.sandisk 1 numara..1 gb rs mmc versiyonuda var orda..iyicene bi bak.ama dedigin dogru.mp3,fotograf,vb seyler cihazı pek kasmaz.Ama isin icine program girdimi?Sen bilicen artik..ama 1 gb la 512 arasında fazla bi fiyat farkı yokfark yok.. 512 ler OUT,1 Gb lar IN
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
    Konu Sahibi
bende aldım zaten 1gb flexy
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Artırlıyor diye yalan söylüyo..
 

Quadriceps

Üye
<div class='quotetop'>(DeLmIrA &#064; Dec 2 2005, 02&#58;18 PM) [post=219742]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>




fexplorerdaki yawaslama 64 warkende wardı o programdan kaynaklanıo [/b][/quote]

Dostum programdan kaynaklanır mı allahaskına yapma ya sen fexplorer a telefonuna format attıgında hafiza kartian yani "e" gir bakalım saniye surmez ancak veya herhangi bir n-gage oyununun klasorune gir mesela kof a gir bakalım acılıyomu hemen acılmıyomu bide bomberman a gir aradaki farkı goreceksin ikisinide acan aynı program
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt