RS-MMC hakkında bi bakıverin emi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
    Konu Sahibi
RS-MMC hakkında bi bakıverin emi
arkadaslar sonunda kredi kartım geçti elime hayırlıcam işalla yakında telefonuma hafıza kartı alarak bikac sorum olcak...

1-n-gage 1gb kaldırırmı ??
2-mmc+ die bişe var nedir bu ??
3-normal mmc yerine rs-mmc alsam olurmu telefonla uyumlu olurmu ??

cewaplarınızı bekliyorum arkadaslar şimdiden tşk
 


DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
    Konu Sahibi
hadi arkadaşlar amaaa kimsenin yorumu yokmu ??? :huh:
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
1- Evet kaldırır...
2- Bilmiyorum...
3- Evet olur ama 1 gb rs-mmc var mı nette satılan görmedim hiç..


Birde bazı marka kartlar sorun çıkartıyor n gage ve sx1'de çalışmıyor 1 gb olanları.. ;)
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
    Konu Sahibi
eiwalla saolasın ;;) 512mi alsam 1gb,mi tam karar vermiş degilim verebilecek gibide diilim almaya gittigim zaman karar veririm heralde :wacko: ama 560 mb sadece n-gage oyun arşivim war tamamını kurmadım diyelim 400 kursam 100 mb yaklasık yer kalcak orayada mp3 attım diyelim yer kalmıcak... 1gb bu yonden iyi ama, hepten külçe gibimi olur telefon bi menu acması 10 dk sürermi diye düşünüyorum bi yandanda off of :D
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
MMC+ ilk kez duyuyorum.

van_hoijdonk söylemiş ama bulabilirsen eğer Rs MMC almanı öneririm.Bulamzsan canın sağolsun.
 

xrz

Üye
delmira'yla aynı durumdayım bende telefoncuya gidip gelmekten ahbap oldum diyalog aynen şöyle
-(telefoncuya girerim)
-daha gelmedi!
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Delmira 1 Gb Rs mmc Al ;)
;) Mmc'den daha verimli oluyor
 

justo79

Üye
rs mmc n-gageyi kzmıyo kesinlikle al.bende 256 rs-mmc var ama neye yarar usb görmedikten sonra...
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
1 gb rs-mmc piyasada bulman çoook zor..
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Ankara'da var delmira ben sana yollayayım
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by justo79@Nov 17 2005, 03:02 PM
rs mmc n-gageyi kzmıyo kesinlikle al.bende 256 rs-mmc var ama neye yarar usb görmedikten sonra...
[post=210498]Quoted post[/post]​

garanti varsa bi flash attır telefona problem cozulur ;;) bendede wardı o problem telefonda olduguna ihtimal bile wermedim başka bi sebepten servise gidip geldikten sora gordumkı duzelmiş yani telefondanmiş :D
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
    Konu Sahibi
wala bi bakim aydında olmadı eskisehirde oda olmassa zaten cepix,e başvuvurum :D
 

orgo

Üye
<div class='quotetop'>(DeLmIrA &#064; Nov 16 2005, 08&#58;41 PM) [post=210046]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
arkadaslar sonunda kredi kartım geçti elime hayırlıcam işalla yakında telefonuma hafıza kartı alarak bikac sorum olcak...

1-n-gage 1gb kaldırırmı ??
2-mmc+ die bişe var nedir bu ??
3-normal mmc yerine rs-mmc alsam olurmu telefonla uyumlu olurmu ??

cewaplarınızı bekliyorum arkadaslar şimdiden tşk
[/b][/quote]

ngage 1 gb kaldırmayabilir kardeş,mmc+ plusı tam olarak bilmiyorum ama yeni nesil teller için geçerli galiba kart okuma yuvasında yeni nesil telefonların çift voltaj var bununla alkalı olabilir normal 6630 lar falan 1,8 voltajla çalışıyor.RS-MMC kullanabilirsn hiç bi sakıncası yok (redueced size multimedya card demek) yani küçültülebilir anlamında.
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Arkadaş kart aldı flexxy 1 gb..
 
barabelli

barabelli

Üye
no command
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Hayırlı olsun DeLmIrA
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
    Konu Sahibi
eiwalla saolasın
 

RockFord Fosgate

Üye
walla bende wardı ıstesen satardım stormax&#33;&#33;&#33;
 

Quadriceps

Üye
Tam olarak konuyu anlayamadım daha doğrusu alıp almadığını ama tahmin ediyorm almıssın genede ben goruslerimi belirteyim öncelikle 1gb n-gage kaldırdığını duymustum bende de n-gage var ancak 512 rs mmc de bile alet zorlanıyo hele mp3 playeri acmak istediginde bırak telefonu git özellikle hafıza kartına da birşeyler yuklemişsen özellikle n-gage oyunlarını onun için sana 1gb önermem telefonun da bir sınır noktası var bunu fazla zorlamanın anlamı yoq kanımca mmc+ nedir bilmiyorum rsmmc oluyor n-gage e bende var mesela ) yalnız baglantısını almayı unutma&#33;&#33; kolay gelsin
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(Quadriceps &#064; Nov 21 2005, 11&#58;34 AM) [post=212021]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Tam olarak konuyu anlayamad&#305;m daha do&#287;rusu al&#305;p almad&#305;&#287;&#305;n&#305; ama tahmin ediyorm alm&#305;ss&#305;n genede ben goruslerimi belirteyim öncelikle 1gb n-gage kald&#305;rd&#305;&#287;&#305;n&#305; duymustum bende de n-gage var ancak 512 rs mmc de bile alet zorlan&#305;yo hele mp3 playeri acmak istediginde b&#305;rak telefonu git özellikle haf&#305;za kart&#305;na da bir&#351;eyler yuklemi&#351;sen özellikle n-gage oyunlar&#305;n&#305; onun için sana 1gb önermem telefonun da bir s&#305;n&#305;r noktas&#305; var bunu fazla zorlaman&#305;n anlam&#305; yoq kan&#305;mca mmc+ nedir bilmiyorum rsmmc oluyor n-gage e bende var mesela ) yaln&#305;z baglant&#305;s&#305;n&#305; almay&#305; unutma&#33;&#33; kolay gelsin
[/b][/quote]

konu cozume kavustu asl&#305;nda ama ben yinede bilgilendirme amacli cewap weriim : &#351;u an telefonda 28 tane oyun (n-gage oyunu olarak sis. hic yok) 80 tane mp3 bi suru kl&#305;p ve video war telefonun mp3 calar&#305;n ac&#305;l&#305;sta yawa&#351;lamas&#305; d&#305;s&#305;nda kes&#305;nl&#305;kle ve kes&#305;nl&#305;kle bir yawa&#351;lama olmad&#305; aç&#305;kcas&#305; bende bu konuda tereddütlüydüm ama korktugum bas&#305;ma gelmedi &#351;imdi özet olarak n-gage ve mmc hakk&#305;nda genel bilgiler weriim

1.ewet n-gage 1 gb kald&#305;r&#305;yo
2.rs-mmc hiç tereddut etmeden kullanab&#305;l&#305;rs&#305;n&#305;z
3. 1 gb rs-mmc piyasada cok kolay bulunmuo hatta yok öle bi&#351;e diyenler bile oldu
4.telefonun yawaslad&#305;g&#305; tek bölüm muz&#305;kcalar gerisi ayni eskisi gibi cal&#305;s&#305;o
5.1024 mb bi mmc.yi 979 mb goruo ve &#351;u anda telefondaki bo&#351; yer 8 mb
6.marka flexy
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt