Galaxy S3 i9300 [ROM][TW][4.4.4][UX][08.09.16][v8] HYPER-ROM |

Sponsorlu Bağlantılar

liamgallagher

liamgallagher

Üye
Arkadaşlar dün dayanamadım v3 ü indirdim, şuana kadar kullandığım en iyi rom.. kasma yok, şarj iyi.. panel renkleri çok hoş olmuş..

sizce v4 kurmaya değer mi? v3 te bir hata yok şuan.
 


musleysa

musleysa

Üye
Arkadaşlar dün dayanamadım v3 ü indirdim, şuana kadar kullandığım en iyi rom.. kasma yok, şarj iyi.. panel renkleri çok hoş olmuş..

sizce v4 kurmaya değer mi? v3 te bir hata yok şuan.
Al yedeğini kur gitsin [emoji106]
 
  • Beğen
Tepkiler: liamgallagher
musleysa

musleysa

Üye
Bende v3 deyim vede memnunum gayet akşam deneyeceğim v4 ü
 
oddish

oddish

Üye
Yükledim. Romda kasma neredeyse yok. Ben şahsen uygulama listesindeyken sağ üstteki EDIT yazısına sinir olup sildim. Orası Türkçe olmamış...
 
kartal2378

kartal2378

Üye
fix den sonra goruntulu arama da calisiyor arkadaslar,simdi reset atmadan 3 gun stabil calisip calismadigina bakacaz,insallah sisme yapmaz,bu arada clock mods ne ise yariyor ayarlardaki ben cozemedim
 
musleysa

musleysa

Üye
fix den sonra goruntulu arama da calisiyor arkadaslar,simdi reset atmadan 3 gun stabil calisip calismadigina bakacaz,insallah sisme yapmaz,bu arada clock mods ne ise yariyor ayarlardaki ben cozemedim
saat ayarları ortaya al stil değiştir falan

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
musleysa

musleysa

Üye
.......
 
Son düzenleme:
kartal2378

kartal2378

Üye
aa romu kurdugumda cok baktim klavyede emoji yoktu eminim.ama simdi var[emoji4]cok enterasan
 
  • Beğen
Tepkiler: musleysa
musleysa

musleysa

Üye
.........
 
Son düzenleme:
baronsavas

baronsavas

Üye
saat ayarlarında sıkıntı var. yazı ile göstere tıkladıkdan sonra sayı ile bi türlü göstermiyo
 
musleysa

musleysa

Üye
.........
 
Son düzenleme:

arslanbey66

Üye
ayarları kurcala var

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
hangi telefon kullanıyorsun senin çekim alanı batarya simgesi felan değişik güzel ama bu rommda varmı
 
kartal2378

kartal2378

Üye
hangi telefon kullanıyorsun senin çekim alanı batarya simgesi felan değişik güzel ama bu rommda varmı
xposed olabilir,bu arada goruntulu konusmanin v2 fix dosyasi bende sarja etkisi olmadi be sorunsuz calisiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: musleysa

Benzer Konular

musleysa
Cevap
2K
Görüntüleme
107K
xyun1
musleysa
Cevap
39
Görüntüleme
3K
anılbaran


Üst Alt