Galaxy S3 i9300 [ROM][TW][4.4.4][UX][08.09.16][v8] HYPER-ROM

Sponsorlu Bağlantılar

hyper mi ?___eclipse mi?


  • Kullanılan toplam oy
    37
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi

Bunu dene istersen
 


musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
Konunun başındaki link sağlam zaten
 

arslanbey66

Üye
şarj az gidiyor birde göze alır bir değişiklil yok.
 

arslanbey66

Üye
bende durdugu yerde şarj yiyor.Belki yüklediğim programlar olabilir.
 

marnovo

Üye
Musleysa herhangi bir ayar yaptın mi şarj için.Ayrica arama geldiği zaman ekran geç açılıyor bunun çözümü yok mu acaba.
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
Greenify kullanıyorum ben gereksiz programları uyutuyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: kartal2378
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
Musleysa herhangi bir ayar yaptın mi şarj için.Ayrica arama geldiği zaman ekran geç açılıyor bunun çözümü yok mu acaba.
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
Hyper v3
Yada bu romu kullanın eclipse üzerinde oynanmış biraz daha stabil gibi
Şahsen buna geçtim 10 gündür gayet memnunum
 
Son düzenleme:
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi

Hayırlısı olsun iyi forumlar dileğiyle
 
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
muselya arkadaşım philz touch 6.48 linki verebilirmisin rica etsem
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
Malesef kullanmadıgım için yok
 
  • Beğen
Tepkiler: ibrahim ok
tayren

tayren

Üye
teşkkürler sorun var kamera açılmıyor
tammdır hallettim :) eline sağlık güzel paylaşım
 
  • Beğen
Tepkiler: musleysa
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi

Camera fix flashlayın
 

Benzer Konular

Cevap
534
Görüntüleme
36K
earlyhcore
GreaTH
Cevap
190
Görüntüleme
33K
musleysa
Cevap
39
Görüntüleme
3K
anılbaran


Üst Alt