[ROM][AROMA][OTA]İos Rom 4.0 [4.0.4]

Sponsorlu Bağlantılar

eren2934

eren2934

Üye
    Konu Sahibi
[ROM][AROMA][OTA]İos Rom 4.0 [4.0.4]
Bu seferki rom çalışmam ios üzerine oldu.Rom tam anlamıyla ios değil bunuda belirteyim.


İNDİR :

2013-05-26: İos 4.0[ ]


  • MIUI 2.8.10 Multilang RC6 baz alındı.
  • Tabanda var olan ancak secilemeyen Türkçe düzeltildi.
  • Açılışdili Türkçe ayarlandı.
  • Sistemce engellenmiş olan usb depolama acildi.
  • Ota updater eklendi.
  • İphone sesleri eklendi.
  • Aromadan yüklenebilir build.prop tweaks
  • Bootanimation eklendi.
  • Telefon Hakkındaya bazı sekmeler eklendi.
  • Türkçeleştirilmiş görev yöneticisi eklendi.
  • Yoon kernel eklendi.
Resim, takriben 23% (600x850) ölçeklenmiştir. Orjinal boyutta (774x1096) görmek için bu çubuğa tıklayın. Yeni bir pencerede açmak için resme tıklayın.


Resim, takriben 23% (600x850) ölçeklenmiştir. Orjinal boyutta (774x1096) görmek için bu çubuğa tıklayın. Yeni bir pencerede açmak için resme tıklayın.


Resim, takriben 23% (600x850) ölçeklenmiştir. Orjinal boyutta (774x1096) görmek için bu çubuğa tıklayın. Yeni bir pencerede açmak için resme tıklayın.


Resim, takriben 23% (600x850) ölçeklenmiştir. Orjinal boyutta (774x1096) görmek için bu çubuğa tıklayın. Yeni bir pencerede açmak için resme tıklayın.


Resim, takriben 23% (600x850) ölçeklenmiştir. Orjinal boyutta (774x1096) görmek için bu çubuğa tıklayın. Yeni bir pencerede açmak için resme tıklayın.


Nasıl yüklenir:(İlk kez yüklüyorsanız.)
-Cwm 5 ve üstü kullanın.
-Romu hafıza kartına atın.
-mounts and storage/format /system.
-mounts and storage/format /data.
-mounts and storage/format /cache.
-install zip from sdcard.
-choose zip from external sdcard.
-Romu yükleyin.
-Reboot edin.


Soru:Google uygulamalarının linki nerede?
Cevap:Romun içinde dahildir.Kullanmadıklarınızı yüklemeden sonra silin.
Soru:Telefon hafızası ile hafıza kartı nasıl yer değiştirebilir?
Cevap:Yüklemede siz seçiyorsunuz.
Soru:En iyi performansı nasıl alırım?
Cevap:Ayarlar>Performance>16bit transparency=
Ayarlar>Performance>Memory management>zRam>%18
Allow porging of asset=
Kernel sampage merging=
Soru:Rom sürümleri arasında geçiş yaparken wipe data yapmama gerek var mı?
Cevap:Hayır,yok.
 


anılbaran

anılbaran

Üye
:tşk:
 
zaman5632

zaman5632

Üye
bunda ki orjinal iphone tuş kilidini nerde alabilirim yani klasörde hangi uygulama olabilir lütfen yardım edin... :-) şimdiden teşekürler...
 
eren2934

eren2934

Üye
    Konu Sahibi
-Emre

-Emre

Üye
Güzel aslında üstüne Launcher kurabilirsek ben bunu kurarim =) romda ilauncher mi kullanılıyor?
 
-Emre

-Emre

Üye

Peki eve gidince kuracağım şuan yurttayim haftaya okul sınavlar bitiyor o zaman bi deneme yapayım fakat rc6 üzerinden değil de dah üst bir sürümden olsa iyi olurdu
 
babyshoot

babyshoot

Üye
kardeş romu kurdum gayette başarılı bir rom olmuş. beğendim gerçekten.. telefonu uçurmuş resmen görsellik ve kullanışlılık bakımından. henüz oyun denemdim.. teşekkür ederim. eline sağlık..
 

secan325

Üye
romu bende kurdum teşekkürler. Bende ayarlarda performans çıkmadı? Bi sorumda tema indirdiğimde temalardan uygula diyorum dgişiklik yok . Nden olabilir
 
eren2934

eren2934

Üye
    Konu Sahibi
romu bende kurdum teşekkürler. Bende ayarlarda performans çıkmadı? Bi sorumda tema indirdiğimde temalardan uygula diyorum dgişiklik yok . Nden olabilir

Performans secenegi yok.Baska tenalar dene
 
-Emre

-Emre

Üye
alattinctn

alattinctn

Üye
Hocam Tema neden degismiyor acaba
 
zaman5632

zaman5632

Üye
samsung galaxy wonder için yeni sürüm miui v5 var onda iphone tuş kilidi ve türkçe dil eksikliği var mümkünse düzenleyip paylaşabilirmisin Eren şimdiden teşekürler...:-)99
 
-Emre

-Emre

Üye
yenice kurdum romu ayrıntıları ekleyeceğim :)

- - - Eklendi - - -

romu sakın kurmayın aşırı yavaş görsellik iyi ama çok kasıyor iğrençç ötesi kusura bakma eren unbeivable 1.1.0 4.2.2 mükemmel ama bu olmamış. onu kurun ( düşünün bir es fileı bile kuramadım playden o kadar yavaş ) ayrıca tecrübesiz biri gibi bana cevap vermeyin lütfen :oke:

- - - Eklendi - - -

şuanda ne yaparsam yapayım hangi romu hangi yolla kurarsam kurayım telefon açılmıyor.. ios romu üzerine normal yollarla 4.2.2 kurdum cihaz açılış ekranında takılı kalıyor devam etmiyor (s yazan logoda)

- - - Eklendi - - -

aynı romu tekrar kurunca açıldı yarın orjinal rom krup üstüne ub 1.1.0 yukleyeceğim bu arada krulum başındaki yazıyı okumamıltım ben biraz dha inceleyeyim.
 
-Emre

-Emre

Üye
Uzun uğraşlar sonucu cm9 rc7 ile açmayı başardım cihaz en az 6 kere softbrick oldu.
 
oparlayan

oparlayan

Üye
Miui rom daki var olan Türkçe'yi nasıl aktive edebiliriz?
 

Benzer Konular



Üst Alt