[rom][3 Eyl][v19]trad Note 2 By Barikatdiss | Fast And Powerful 240 Dpi

Sponsorlu Bağlantılar

barikatdiss

barikatdiss

Üye
    Konu Sahibi
[rom][3 Eyl][v19]trad Note 2 By Barikatdiss | Fast And Powerful 240 Dpi

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız






  • Android 4.1.2 (Jelly Bean)
  • Modem Kurulumda Tercihe Göre Seçilebilir
  • Multi Language
  • Gelişmiş Aroma Kurulumu
  • Kernel - Kurulumda Tercihe Göre Seçilebilir
  • Özel Ses ve Görüntü Sürücüleri
  • Özel Uygulamalar
  • Rom için Özel HAzırlanmış Tema Paketleri Kurulumda Seçilebilir
  • Transparan Seçeneği
  • 240 DPI Seçeneği
  • NoTe 3 Uygulamaları
  • Özel İkonlar
  • Kurulumda Seçilebilir Tweaks ve Bir Çok Mod
  • Transparan weather Seçeneği
  • Seçilebilir Açılış Animasyonları
  • Wipe
  • EFS Backup Seçeneği
  • Kullandığınız En Hızlı ve En İdeal Pil Performansı Olan Stabil Bir Rom
  • Sürekli Güncel
  • Kurulum Anlatım Videosu
  • Özel Duvar Kağıtları
  • Destek


v20


  • XDA Forumdan LastStandingDroid arkadaşımızın katkıları ile Galaxy NoTe 3 uygulamaları eklendi
  • Galaxy NoTe 3 witget'leri Eklendi
  • Aroma Seçenekleri Düzenlendi
  • 240 DPI Alarm Sorunu Çözümlendi
  • Swiftkey Butonları Düzenlendi
  • Flipboard Güncellendi
  • Floating Notifications Tarafımca Türkçe Dil Hazırlanıp Eklendi
  • Bazı Tweaks Düzenlemeleri Uygulandı
  • init.d S92 barikatdiss Sürücüsü Düzenlendi
  • Tüm Sistem Uygulamaları Güncellendi
  • Floating Notifications için bir kaç yeni ikonlar eklendi
  • Bazı Ufak Tema ve ikon düzenlemeleri uygulandı
  • GL To SD Uyumsuzluk Sorunu Çözümlendi
  • Galaxy s4 AccuWheathes Transparan ve Renkli Olarak Yeniden Düzenlendi
  • Açılış Animasyonları Kurulumda Seçilebilir Olarak 3 Adet Açılış Animasyonu Eklendi.
  • Seçilebilir açılış animasyonlarına fast and powerful Animasyonu Eklendi (Animasyon için barda89/Murat Arkadaşımıza Teşekkürler)
  • Ses Sürücüleri Düzenlendi
  • Aroma Kuruluma Transparan Status Bar Seçeneği Eklendi ( Transparan Seçerseniz Aromada Not olarak Yazdığım Gibi Stock toogle bar ikonları ve şebeke ile pil ikonları Eklenecektir)
  • S4 Tema Paketi Güncellendi ve Bazı Hatalar Düzeltildi
  • EFS Backup Hatası Düzeltildi (Kernel ve Modem Seçmeden Kurulum Yaparsanız İmei Kaybolmayacaktır)
  • Tüm Sistem ve Data Uygulamaları Güncellendi
  • Lütfen Daha İyi Bir Rom İçin Geri Bildirim Yapmayı Unutmayın.Teşekkürler..


Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız




Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız



NOT : En iyi sesi alabilmek için Lütfen orjinal kulaklık ile birlikte poweramp & Neutron MP gibi player kullanın . Ses Ayarlarından sürücüyü seçtikten sonra dilerseniz seçtiğiniz sürücünün uygulamasını açarak kişisel ayarlarınızı yapılandırabilirsiniz..
-Tema Paketini Kurmayınız Aksi Halde Uyumsuzluk Yaratabilir.Rom içi tema düzenlemeleri zaten yapılmıştır.
-Ses Sürücü Paketlerini Kurmayınız Rom içi ses sürücüleri düzenlemeleri zaten yapılmıştır.

***

Romumuz XDA Yayınlanmıştır,destek olmak için lütfen yorum yapın.



***

Barikatdiss Fast and Powerwipe
Dikkat:Cihazınızı tamamen temizleyecek bu işlemi yaparken hafıza kartınızı çıkarınız daha sonra romu karttan yükleyiniz.


Zorunlu değildir ama içinizden geliyor ve destekte bulunmak isterseniz Lütfen Bağış Yapın.






İntro için Serhat yalçın'a (Furkan-Efe) , İnceleme ve Rom Animasyonu için Murat Güneş'e (barda89)


 
  • Beğen
Tepkiler: yakamoz1319 ve Şehriyar


Şehriyar

Şehriyar

Üye
Teşekkürler :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: barikatdiss

Kurfali66

Üye
Gerçekten harika bir rom eline sağlık.
 
  • Beğen
Tepkiler: barikatdiss
ferhat karaman

ferhat karaman

Üye
Hocam bende hyundai t7s var bunu kurabilirmiyiz brick olur mu cihaz kurabilirsek nasil yapicaz
 
smh60

smh60

Üye
Güzele benziyor emeğine sağlık
 
  • Beğen
Tepkiler: barikatdiss
ferhat karaman

ferhat karaman

Üye
Yokmudur anlayan birileri cvp verebilecek
 
barikatdiss

barikatdiss

Üye
    Konu Sahibi
V13 hazır upload aşamasında
 
barikatdiss

barikatdiss

Üye
    Konu Sahibi
V13 ilk mesaja eklenmiştir
 
barikatdiss

barikatdiss

Üye
    Konu Sahibi
v14 ilk mesaja eklenmiştir
 
aslls

aslls

Üye
S.a. arkadaşlar anlayan biri soruma cevap verirse çok sevinirim. Bende aynı sürüm kurulu root yaptım cihaza şimdi ise bu romu kurmak istiyorum. Aynı sürüm olduğu için hata alirmiyim. Kurulumu sorunsuz bir şekilde bitirirmi???
 
barikatdiss

barikatdiss

Üye
    Konu Sahibi
S.a. arkadaşlar anlayan biri soruma cevap verirse çok sevinirim. Bende aynı sürüm kurulu root yaptım cihaza şimdi ise bu romu kurmak istiyorum. Aynı sürüm olduğu için hata alirmiyim. Kurulumu sorunsuz bir şekilde bitirirmi???

Sorun yaratmaz kurulumda xxdme4 seçme modem olarak mesela xxdlk7 seçebilirsin geri kalanı dilediğin gibi seçebilirsin kurulum sorunsuz olacaktır yanlız kurduktan sonra görüşlerini yazarsan sevinirim

v15 ilk mesaja eklenmiştir
 
blue_dream_25

blue_dream_25

Üye
eyvallah kardeşim güzel paylaşım yükledim başarılı :) ama tema efekti ve ikonları nasıl değiştrblrm yardımcı olurmusun :)
 
barikatdiss

barikatdiss

Üye
    Konu Sahibi
herhangi bir tema paketi yükleyip deneyebilirsin fakat öncesinden yedek almayı unutma cmw üzerinden
çok teşekkür ederim beğenin için bu arada :)
 
barikatdiss

barikatdiss

Üye
    Konu Sahibi
v17 ilk mesaja eklenmiştir..
 
aslls

aslls

Üye
kardeşim şimdi kurulumu yapacağım fakat, 4 tane klasör çıktı daha önce hiç android rom kurmadım birazcık yardımcı olurmusun pls...
 
barikatdiss

barikatdiss

Üye
    Konu Sahibi
cihazı root yapıp recovery yüklemeniz gerek forumda mevcut konusu o işlemleri yaptıysanız ben size yardımcı olurum dilerseniz pm atabilirsiniz
 
aslls

aslls

Üye
cihazı root yapıp recovery yüklemeniz gerek forumda mevcut konusu o işlemleri yaptıysanız ben size yardımcı olurum dilerseniz pm atabilirsiniz
dostum mesaj kutun dolmuş mesaj alamıyormuşsun...

hem benim forum mantığıma aykırı kalan bir olay bu bence konu içerisinden anlatırsan nasıl yapmammız gerektiğini bilmeyen diğer arkadaşlarımızda öğrenmiş olur ;)
 

ginaz

Üye
Deneyenler şarj süresi hakkında bilgi verebilirmisiniz
 


Üst Alt