mekanik
Üye
kardeşim 3ü yüklemeden önce oyunu aç gl ayarını kapat ve grafikleri düşür sonra baseq3 klasörünü at kasıyo 3kardeşim 1 de tamam şimdi sıra 3 yüklemeye geldi![]()
--------------- Ekleme ---------------
güzel olur tabi sanırım yapılabiliyo mp3 formatındaki müzikleri atıyolar bakalım bi...Müzik eklenebilirse çok güzel olur bence.



