QUAKE 1: Efsane FPS - 5800 ve N97

Sponsorlu Bağlantılar



dr_jones12

dr_jones12

Üye
Tamam buldum.Memory Card'taki quake1 klasörüne cdaudio klasörü yaratarak içine mp3'leri atıyorsun.Ancak şarkı isimleri değil de 1.mp3 2.mp3 olacak.

Quake 1 Soundtrack



--------------- Ekleme ---------------

Denedim ama olmadı nedense
 

mekanik

Üye
    Konu Sahibi
Tamam buldum.Memory Card'taki quake1 klasörüne cdaudio klasörü yaratarak içine mp3'leri atıyorsun.Ancak şarkı isimleri değil de 1.mp3 2.mp3 olacak.

Quake 1 Soundtrack



--------------- Ekleme ---------------

Denedim ama olmadı nedense

kardeşim ne oldu uzun zamandır ses çıkmadı müzik işinden olmadı mı?
 
dr_jones12

dr_jones12

Üye
Olmadı maalesef.Duke Nukem e yönelelim derim bence.Diğer arkadaşta şu HL işine bir el atarsa iyi olur.
 

elagozlu6718

Üye
arkadasım vrtuakey acıp costom 1 sectm nodata diyor pro ac kapa yapıyorum privatedee dosya olusmuyor neden ve son olarak oyuna giriyorum sadece kendi oynuyor ve hicbir tus çalısmıyor
 
esas_cocuk

esas_cocuk

Üye
tşkler.
 

mekanik

Üye
    Konu Sahibi
arkadasım vrtuakey acıp costom 1 sectm nodata diyor pro ac kapa yapıyorum privatedee dosya olusmuyor neden ve son olarak oyuna giriyorum sadece kendi oynuyor ve hicbir tus çalısmıyor
klasör oluşmuyosa kendin oluşturup aynı ismi ver sorun hallolur...
 

geveze_0786

Üye
Kardeş linkler ölü

--------------- Ekleme ---------------

Mutlaka bi sorun çıkıyor yani ne diyeyim bu sefer quake wndows 7 için uyumlu değil diyor ağlıcam yav:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
 
KEW RC

KEW RC

Üye
thnks
 
nasu

nasu

Üye
layyyn iyi iyi şu soruna bii cevap bulunmuyo ha :off:
 

furkan1523

Üye
emeğine sağlık...
 
alican3

alican3

Üye
x-plore private klasörünü görmüyor ne yapayım ?
 
By Y@VUZ

By Y@VUZ

Üye
Teşekkürler
 
kilisli822

kilisli822

Üye
bu şekilde başka pc oyunlarıda yükleye bilir miyiz????
 
[DeathstorM]

[DeathstorM]

Üye
Teşekkürler.
 
turbocanfb

turbocanfb

Üye
virtual keyboard link yenileyebilirmisin??
 
Arisklaus

Arisklaus

Üye
hotfild telif hakkı koruması dio.nerden bulacam
 

DOGSTAR

Üye
ya sesi nasıl kıscazz
 


Üst Alt