Yok mu One X i geçen oc olmadan![]()

Yok mu One X i geçen oc olmadan![]()
yine gecemiyorlarOverclocksuz olduguna inanmiyorum![]()
7200lerde skorum var eskilerden checkrom evohd no oc tweaked

Benim telefon 2600 çıktı iyi gibi.Bu arada One X uçmuş be abi
![]()

Note 2 için düşükSanırım ocsuz rekor benim olmalı:6088![]()

Note 2 için düşük![]()
oc yapqrsam topunu .
Sanırım ocsuz rekor benim olmalı:6088![]()

