QUADRANT BENCHMARK(Arkadaşlar herkes sonucları yazsın)

Sponsorlu Bağlantılar

DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
Yok mu One X i geçen oc olmadan :ehe
 


TheMadness

TheMadness

Üye
7200lerde skorum var eskilerden checkrom evohd no oc tweaked
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Antutu benchmark daha güvenilir ona geçelim isterseniz?
 
amcalu1

amcalu1

Üye
One x iyiymiş ha wp li cihaz yerine one x+ mı alsam acaba
 
aleranol

aleranol

Üye
Birazdan yazarim.
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
1400 çıktı neo vyi geçmiş :D
 
saruman_me

saruman_me

Üye
one x alıp başını gitmiş güncelemeden sonra resmen uçar bu cihaz..
 
furkan176

furkan176

Üye
Benim telefon 2600 çıktı iyi gibi:D.Bu arada One X uçmuş be abi:D
 
__xXx__

__xXx__

Üye
çok düşük la sola ıcs ile 2410 çıktı :zzz: vurup kırcam bu telefonu adam akıllı telefonları neden çok büyük yaparlar ki:@
 
aleranol

aleranol

Üye
Sanırım ocsuz rekor benim olmalı:6088:rock:
 
avcitalip

avcitalip

Üye


Jelly Bean'da Performansta Gözle Görülür Bir Artış vardı Zaten,Bu Benchmark'a da yansımış

Test Edilen Program : Quadrant Professional Editon


- - - Eklendi - - -



- - - Eklendi - - -

overclocklu :D
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Kac ghz e çıkardın talip
 
aleranol

aleranol

Üye
Ayrica io ve 3d usttekine gore dusuk nedense
 

Benzer Konular

Buğra
Cevap
0
Görüntüleme
464
Buğra
YaşlıTaşCocuk54
Cevap
14
Görüntüleme
1K
xmustx
Cevap
1
Görüntüleme
540
Jelly Beanci


Üst Alt