QUADRANT BENCHMARK(Arkadaşlar herkes sonucları yazsın)

Sponsorlu Bağlantılar



enterneoll

enterneoll

Üye
ben oc değil işlemci hızını düşürüyorum enerji tasarrufu olsun diye genelde 1.2 ve 1 ghz civarında kullanırım :D ama hiç donduğunu görmedim oc ye gerek yok
 
avcitalip

avcitalip

Üye
ben oc değil işlemci hızını düşürüyorum enerji tasarrufu olsun diye genelde 1.2 ve 1 ghz civarında kullanırım :D ama hiç donduğunu görmedim oc ye gerek yok

sen clockdown yapıyorsun işte :evet: menüde falan gezerken gerek yok hatta ben stweaks'tan telefonu tek çekirdeğe alıyorum bazen güç tasarrufu için :evet:
 
PremiumWork

PremiumWork

Üye
clockdown değil downclock:ehe:kop:

:ehe
 
phasan

phasan

Üye
benım tel ıphone
 

Benzer Konular

Buğra
Cevap
0
Görüntüleme
465
Buğra
YaşlıTaşCocuk54
Cevap
14
Görüntüleme
1K
xmustx
Cevap
1
Görüntüleme
540
Jelly Beanci


Üst Alt