avcitalip
Üye
Kac ghz e çıkardın talip
1.8 GHZ 1500 mV

Kac ghz e çıkardın talip

1.8 GHZ 1500 mV![]()

. Note 2 bataryası falan kullanıyormusun?1500 mv mu
1.8 GHZ 1500 mV![]()
ben 1400 de stabil çalıştırmak için 1.500 kullanıyorum 

Oc suz rekor One X te kendim koydum önceki sayfaya görmedin galiba![]()


1500 mv muben 1400 de stabil çalıştırmak için 1.500 kullanıyorum
![]()

Oha nettin kurban
- - - Eklendi - - -
Hiç acımıyormusun telefona yarın birgün hesap sorar haaaa. Note 2 bataryası falan kullanıyormusun?
şuanda 1.4 bile fazla 
1500 mv muben 1400 de stabil çalıştırmak için 1.500 kullanıyorum
![]()
gerçi seninki Galaxy S 
ben oc değil işlemci hızını düşürüyorum enerji tasarrufu olsun diye genelde 1.2 ve 1 ghz civarında kullanırımama hiç donduğunu görmedim oc ye gerek yok
menüde falan gezerken gerek yok hatta ben stweaks'tan telefonu tek çekirdeğe alıyorum bazen güç tasarrufu için 
fazla veriyormuşsun sanırımgerçi seninki Galaxy S
![]()

sen clockdown yapıyorsun iştemenüde falan gezerken gerek yok hatta ben stweaks'tan telefonu tek çekirdeğe alıyorum bazen güç tasarrufu için
![]()


clockdown değil downclock![]()
clockdown değil downclock![]()

benım tel ıphone
eee? yani?
yanı iso için yok bu program yada ben bulamadım
bi kere adamın ayfonu var istediği gibi konuşabilir
1.Lütfen Türkçe'yi düzgün konuş.
2.iSO değil iOS
(şaka yaptığımı yazıyımda bikaç sazan atlamasın.)Ozur dilerim yanlis oldu
1.Lütfen Türkçe'yi düzgün konuş.
2.iSO değil iOS
