qt yüzünden telefona 2 kere format çekmek zorunda kaldım bir daha tövbeisteyen nokia bubbles kursun oviden sonra silsin..o şekilde de qt geliyor telefona
arkadaşlar bu nedir yaw. n95 varken ne güzel sis dosyasını atıyordum yükleniyordu bunlar nerden çıkmış? tel yazılımını güncellesek bu istenilen piton ıvır zıvırları falan uğraşmadan yüklemezmiyiz?
çokmu geride kalmışım anlamadım gitti. artık sinirden hiçbişi yüklemek istemiyorum yani.
ekteki herşeyi yükledim qt.sis dosyalarını forumda başka linkten yüklemiştim qtmobility 1.01(3) yüklenmesi gerekiyor hatası alıyordum burdan tekrar indirdim yükledim "[Distinctive] Hockey Nations 2011 v0.00(1) Symbian^3 Signed.sis" isimli oyunu yüklemek istiyorum istediği qtmobility dosyasını linkten indirdim tekrar tekrar kurdum ama sorun çözülmüyo bi el atın arkadaşlar yaw????
edit: linkte ne var ne yok teker teker tekrar yükledim yine aynı hata???
qtmobility 1.01(3) yüklenmesi gerekiyor hatası

