QT4.7.3+QT Mobility 1.1.2 S^3 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

mdogan58

Üye
thankss.....
 


mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye
qt yüzünden telefona 2 kere format çekmek zorunda kaldım bir daha tövbe :) isteyen nokia bubbles kursun oviden sonra silsin..o şekilde de qt geliyor telefona

bubbles ı silmek için qt yi ayrıca yüklemek gerekmiyomuydu ama o eski sürümdeydi galiba herneyse anna güncellemesinde qt zaten resmi olarak gelcek galiba dimi sırf bu yüzden yüklemiyorum qt oviye felan bişey olr die
 

serhanucal

Üye
ovi m sizlere ömür son çıkan qt yikledim ve ovim gitti
 

ahoscl

Üye
dosyayı yüklerken bir sorun oluştu. hata kodu: 2148532241
 
flyx

flyx

Üye
arkadaşlar bu nedir yaw. n95 varken ne güzel sis dosyasını atıyordum yükleniyordu bunlar nerden çıkmış? tel yazılımını güncellesek bu istenilen piton ıvır zıvırları falan uğraşmadan yüklemezmiyiz?

çokmu geride kalmışım anlamadım gitti. artık sinirden hiçbişi yüklemek istemiyorum yani.

ekteki herşeyi yükledim qt.sis dosyalarını forumda başka linkten yüklemiştim qtmobility 1.01(3) yüklenmesi gerekiyor hatası alıyordum burdan tekrar indirdim yükledim "[Distinctive] Hockey Nations 2011 v0.00(1) Symbian^3 Signed.sis" isimli oyunu yüklemek istiyorum istediği qtmobility dosyasını linkten indirdim tekrar tekrar kurdum ama sorun çözülmüyo bi el atın arkadaşlar yaw????

edit: linkte ne var ne yok teker teker tekrar yükledim yine aynı hata???

qtmobility 1.01(3) yüklenmesi gerekiyor hatası
 
hasan58

hasan58

Üye
ben ovi mağazayı kaybettim açılmıyor arkadaşlar yardım edin ne yapmam lazım anna gelince yükleyince düzelir mi
 
flyx

flyx

Üye
arkadaşlar bu nedir yaw. n95 varken ne güzel sis dosyasını atıyordum yükleniyordu bunlar nerden çıkmış? tel yazılımını güncellesek bu istenilen piton ıvır zıvırları falan uğraşmadan yüklemezmiyiz?

çokmu geride kalmışım anlamadım gitti. artık sinirden hiçbişi yüklemek istemiyorum yani.

ekteki herşeyi yükledim qt.sis dosyalarını forumda başka linkten yüklemiştim qtmobility 1.01(3) yüklenmesi gerekiyor hatası alıyordum burdan tekrar indirdim yükledim "[Distinctive] Hockey Nations 2011 v0.00(1) Symbian^3 Signed.sis" isimli oyunu yüklemek istiyorum istediği qtmobility dosyasını linkten indirdim tekrar tekrar kurdum ama sorun çözülmüyo bi el atın arkadaşlar yaw????

edit: linkte ne var ne yok teker teker tekrar yükledim yine aynı hata???

qtmobility 1.01(3) yüklenmesi gerekiyor hatası


ovi mağaza olayını çözdüm arkadaşlar..
telefonun yedeğini alıp. ovi suiteden yazılımı tekrar yüklemek sorunu çözdü.. üstelik geri yükleme yapmama gerek kalmadı...
edit: yardımcı olan arkadaşlara tşk ederim umarım ovi mağaza sorunu olan arkadaşlara yararım dokunur... :)
 
one2one2

one2one2

Üye
tesekkurler nokia nin kendi sitesinde bile bulamamıştım :S
 

tayti156

Üye
Selam kardeşim N8 kullanıyorum. Bende de bu anna güncellemesinden sonra bazı programlar yüklenirken yükleme iptal edildi diyor ve yükleme olmuyor. Bu qt olayını araştırdım bu paylaştığını yükleyim dedim ama benim telde qt4.7(301) varolan sürüm qt4.7(3) ile değiştirilsin mi diyor sanırım bendeki bunun üstü annayla gelen, olay qt de deilse neyde olabilir ki ???? neden yükleyemiyorum bu uygulamaları...
 
fat312

fat312

Üye
aynı sorun bende de var ne yapıcaz
 
hayalet91

hayalet91

Üye
ya şu nokia bubbles ı yüklemek için yapmadığım kalmadı yemin ederim telefonum yavaşladı.qt midir nedir kurdum uygulama yöneticisine bakıyorum gözükmüyor hani kurulmamış desem yükleme tamamlandı dedi eminim lanet olsun ya...
 
LeGeNd_MaSTeR

LeGeNd_MaSTeR

Üye
Bunu yüklemek annadaki türkçe dili kullanılırken ortaya çıkan bazı programların kurulamaması ama ingilizce dili seçildiğinde yüklenebilme sorununu çözer mi?
 
fatih982

fatih982

Üye
ne qt ne de başka bişey bende ebudyy yi yüklemeye çalışıyorum ama olmuyoor yükleniyor görünüp çalışmıyo
 
lgkg300

lgkg300

Üye
ben de aşağıdaki ekte olan hata verdi ?
 

Ekli dosyalar

muratbeyim

muratbeyim

Üye
Anna'nın için Qt yok mu acaba? N8 güncellemesiyle annaya geçtik. Lakin bu qt'den mi kaynaklanıyor nedir bilmem ama oviden seçtiğim bazı programlar yüklenemiyor hatası veriyor.
 

oguz71

Üye
ya silemiyorum arkadaş bi yardım edin nsl silcez bu qt yi hata veriyor kaldırma başarısız diye
 

idinaxuy

Üye
aslında saçma sapan programlar. çok uğraşmamak lazım
 
joe_cenk

joe_cenk

Üye
:tşk:
 

Sch_amil

Üye
tekrar upload eder misin?
 

long_man

Üye
son sürümü var mı ?
 


Üst Alt