program ve Oyun isteyenler Gelsin (IPHONE İÇİNDİR )

Sponsorlu Bağlantılar

cixim_1905

cixim_1905

Üye
kardeş ben itunes den indirdim (irevolver) rus ruleti ücretsiz istersen gir bi bak...
 


Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
maşallah çok güzel paylaşımlar olmş bende faydalandım. ama ben rus ruletini arıyorum bi türlü bulamadım. bu konuda yardımcı olur musun?
şimdiden teşekkürler
recep arkadaşımıa tşk evet rus ruleti burdan indir
1.1.rar
 
Magnifique

Magnifique

Üye
Bu oyunları iPod Toucha yükleyebilir myim?
 

equana

Üye
recep arkadaşımıa tşk evet rus ruleti burdan indir
1.1.rar

Dawn merhaba. linki kontrol edebilir misin? invalid adres diyor.
sağolasın bu arada :)
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Dawn merhaba. linki kontrol edebilir misin? invalid adres diyor.
sağolasın bu arada :)
ok tekrar uplonadlandı
link

sorun cıkarsa ilet lutfen
 

samy01

Üye
türkce uygulamali oyunlar istiyorum ilgilenirseniz sevinirim...(kelime oyunu,varmisin yokmusun,bir islem bir cvp vs.)
emeginiz icin simdiden tsk.ederim
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
türkce uygulamali oyunlar istiyorum ilgilenirseniz sevinirim...(kelime oyunu,varmisin yokmusun,bir islem bir cvp vs.)
emeginiz icin simdiden tsk.ederim
ewet türkçe oyunlar isteyen arkadaşım su anda adam asmaca ve yokmusun varmısın oyunu var ikiside cok eğlenceli devamı gelcek
bursan indir

bouk linki ilet lutfen
 
meyhaneci5858

meyhaneci5858

Üye
Merhabalar,
Engin hocam Tavla, okey ve özelliklede ibeer isimli bi uygulama var, iphone konusunda biraz acemi olduğum için ben bulamadım, yardımların için şimdiden teşekkür ederim.
 

tukyam

Üye
acaba türk yapımı olan mobiga tavlanın jb liler için olanı var mı?2 oyundan sonra 5 dakika limit olması bir tavla hastası olan beni mahvediyor da :)olmadı mobiga tavla alternetif iyi ve 3d başka bir tavla olursa da çok sevinirim.ama mobiga tavla bi başka, hem türkçe hem ses grafik on numara.
Engin arkadaşım konuların ve paylaşımların harika.Senin gibi anlasam bu işlerden ve yapabilecek boş vaktim olsa inan bende bu şekilde insanlara jest yaparak mutlu etmek isterdim.Tebrik ederim seni ve tabi ki teşşekkür de ederim ;)
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Merhabalar,
Engin hocam Tavla, okey ve özelliklede ibeer isimli bi uygulama var, iphone konusunda biraz acemi olduğum için ben bulamadım, yardımların için şimdiden teşekkür ederim.
tavla oyunu

iibeer

okey inidr
MaxiCep.Com - Bilgilendirme

--------------- Ekleme ---------------

acaba türk yapımı olan mobiga tavlanın jb liler için olanı var mı?2 oyundan sonra 5 dakika limit olması bir tavla hastası olan beni mahvediyor da :)olmadı mobiga tavla alternetif iyi ve 3d başka bir tavla olursa da çok sevinirim.ama mobiga tavla bi başka, hem türkçe hem ses grafik on numara.
Engin arkadaşım konuların ve paylaşımların harika.Senin gibi anlasam bu işlerden ve yapabilecek boş vaktim olsa inan bende bu şekilde insanlara jest yaparak mutlu etmek isterdim.Tebrik ederim seni ve tabi ki teşşekkür de ederim ;)
görüşlerin için tşk aslında benimde cok vaktım yok zaten bi aksamlar bir kaç dakika takip edebiliyorum elımden geldigince mobiga cok guzel ama malesef daha bulamadım ama bende cok merek attım emin olabilirsinki en kısa zamanda gönderecem sana şu an bununla idare et bu coklu bir oyun içinde tavla dama satranç uc taş hepsi bir oyunda toplanmış
burdan indir


 

tukyam

Üye
teşekkürler engin arkadaşım :)mobiga'yı da bekliyoruz,bunu da indiriyorum ...

--------------- Ekleme ---------------

ee tabi mobiga daha çok yeni ve tr üretim.kırmak içinde bir tr cracker (kırıcı) gerek.Bi kaç dolar bişey değil belki ama internet üzerine kart numarası da vermek sayısal lotoyu aksine oynamak gibi birşey.oyunlara ***** üretmek nasıl birşey onu öğrenmek lazım.Eminim bilgisayar başında bi kaç günü kafam boş sakin geçirsem ve bir ön ayak olan olsa ben bile yaparım.Ama vakit gerek.uğraşıcak boş kafa gerek.pozisyon önemli.İnsanın pozisyonu.Ama yapılası şeyler bunlar.Abd linin yada ab linin bizden farkı yok,o da insan oğlu.Aslında bizden farkı çok.Örfü adeti yok , güzel kültürü alışkanlığı yok...Ama genelde eğitim seviyesi yüksek işte kahretsin...Başımızdekiler biliyor da işlerine gelmiyor.neyse yav amma derinleştim :) Yani illa batılı deil bizde beceriririz.Aklımız yeter ana fikir bu,hemde fazlasıyla !!! :D
 
meyhaneci5858

meyhaneci5858

Üye
Engin hocam çok çok teşekkür ederim. emeğine sağlık.
oyunları ve uygulamaları yükledim, telefon içine simgeleri geldi. fakat açmaya çalıştığımda ikona tıklıyorum hemen geri kapanıyor bunun sebebi nedir acaba?
yüklemek için iphonebrowser ve Winaid ikisinide denedim, her ikisindede ikonlar geliyor ama açılmıyor, yardımların için tekrardan tşk ederim
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Engin hocam çok çok teşekkür ederim. emeğine sağlık.
oyunları ve uygulamaları yükledim, telefon içine simgeleri geldi. fakat açmaya çalıştığımda ikona tıklıyorum hemen geri kapanıyor bunun sebebi nedir acaba?
yüklemek için iphonebrowser ve Winaid ikisinide denedim, her ikisindede ikonlar geliyor ama açılmıyor, yardımların için tekrardan tşk ederim

galiba iphone 2g versiyonu kaç hangi uygulamaları yuklemeye çalışıyorsun
 
meyhaneci5858

meyhaneci5858

Üye
Evet İphone 2G 8g - fw 3.1.2 - jailbreakli
denemediğim uygulama kalmadı engin hocam, ne atarsam atayım uygulamaya tıklıyorum açılmasıyla kapanması saniyelik :( tekrar menüye dönüyor
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Evet İphone 2G 8g - fw 3.1.2 - jailbreakli
denemediğim uygulama kalmadı engin hocam, ne atarsam atayım uygulamaya tıklıyorum açılmasıyla kapanması saniyelik :( tekrar menüye dönüyor
ewet sebebi 2g olması buyuk ihtimal eski programları yuke çünkü artık cogu program 3.g ve 3.g s uyumlu ben 3.g kulanıyorum cogu oyun ve program bazı yerleri kasıyor geç acıyor eksi programları felan dene aynı sorun varsa restore ett
 
meyhaneci5858

meyhaneci5858

Üye
Tmm kardeş sağolasın
 

burakb4b4

Üye
mrb kardeş ben arayan kişileri tek tek silebilmek için bi program istiyorum
bide telefon hafızasından sim karta rehberden kişi aktarabilen bi program varsa
tşk ler
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tmm kardeş sağolasın
rica ederim

--------------- Ekleme ---------------

mrb kardeş ben arayan kişileri tek tek silebilmek için bi program istiyorum
bide telefon hafızasından sim karta rehberden kişi aktarabilen bi program varsa
tşk ler
slm kardeş konuyu sen yanlış anladın galiba şimdi bana programın gerçek ismini yazıyorsun ben sana buluyorum indirmen için link veriyorum programı ben kendim yapmıyorum yada tarifle program bulamıyorum yani hani şöyle olsun böyle olsun demekle bulamam programın ismini ver
örnek program ismi shazam diye gönder bulayım sana
 


Üst Alt