Problem nerede? Artık gerçekten sıkıldım :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
hard format deniyorum yapamıyorum bir türlü olmuyor eskisi gibi açılıyor ya yardım edin
 

aleranol

Üye
zaten bunu yaptıktan sonr rompatcheri kaldır.!!!FLAŞ AT!!! yoksa hiçbirişe yaramaz. Garantide benim telefona flaş atıp yollamışlar diyom daha ne diyim? Phoenixle flaşlamayı biliyorsundur. Zararsız olduğunu da biliyorsundur.
 
    Konu Sahibi
Bilmiyorum kardeş ya tırstım bu kilit kodu filn varmış ya bana yardımcı olacak kimse yok mu
 

aleranol

Üye
Yav sana yardım ediyorum ya Kilit kodumu? öyle bişi yok telefonunu pcye bağla phoenix ile belleyi flaşla aç telefonunu bak bakim kilit kodu varmı? Ki uydurdu ki böyle bişi ''Flaş telefona soğuk bir duş aldırmaktır'' demişti bi abimiz
 
    Konu Sahibi
Of of...

---------- Eklendi @ 19:08:22 ---------- Yazıldı @ 19:05:54 ----------

denilen tuşlara basıyorum açıyorum olmuyor hard format

---------- Eklendi @ 19:13:13 ---------- Yazıldı @ 19:08:22 ----------

rompatcheri silip hafızayı biçimlendirdiğim halde unsigned uygulamalar yükleniyor
 

ANIL

Admin
nokia geldiği zaman güç tuşundan çek diğerlerini basılı tut dil seceneği gelene kadar..
 

[ENGİN]

Üye

diger tuşlara basılı tuttuktan sonra power tuşuna bas tel bır kez tıtreyınce power tuşunu bırak digerlerı basılı kalsın beyaz ekran gelene kadar.
 
    Konu Sahibi
tel hiç titremiyor ki...
 
Ya kardeşim *#7370# ile soft format at sonra flash at telefon açılınca bidaha *#7370# ile soft format at olmazsa servise götür. Korkcak bir şey yok. Virüs programını kapat denilen adımları birebir yap kabloya dokunma bi sorun çıkmaz
 
    Konu Sahibi
Defalarca kez soft format attım işe yaramadı
 
Defalarca kez soft format attım işe yaramadı

Sadece soft format işe yaramaz soft format sonrası bide flash çaktınmı telefon sıfır gibi olur üstüne bidaha soft format atarsın mis gibi kullanırsın Eğer öylede olmazsa sorun donanımsal...
 
    Konu Sahibi
3 tuşla hard format atamıyorum ki sanırım aynı anda basamıyorum
 
telefonunun garantisi hala varsa bence servise gönder donanımsal bir soruna benziyor...
 
    Konu Sahibi
garantim var

---------- Eklendi @ 20:12:18 ---------- Yazıldı @ 20:09:21 ----------



telefonum titredi ama olmadı yine hard format...
 

kaavkw

Üye
Flash atacaksın demiş herkes, hadi bir tur da ben diyeyim. Flash at. Yok ben korkuyorum demeye devam edeceksen çözüm basit arkadaşım garantiye vereceksin başka yolu yok yani burada sayfalarca tartışma dönmüş ama olay basit ya flash'ı dene olursa olur olmazsa garantiye verirsin ya da hiç uğraşamam hem de korkuyorum flash'dan diyorsan direk garantiye verirsin onlar icabına bakar. Buradan forum yazısıyla ya da ne bileyim msn chat ile veya nokia destek ile telefondan görüşerek olmaz çünkü.
 
    Konu Sahibi

son çarem o olacak galiba haklısın
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
kardeşim iki üç gündür bütün forum senin derdine düştük ya flash at ya servise ver yok başka çaresi işte
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...