Problem nerede? Artık gerçekten sıkıldım :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
telefona wıfı koymayı unutmuslarmı desem yoksa wıfı dugmesımı kapalı desem yok yok en iyisi kaldır çöpe at gıtsı
 

aleranol

Üye
akadaşım sen belleyi tekrat yüklemişim diyorsunda o dediğin sadece flaşla olur. Rompatcherin patchelri açık kaldığı sürece sorun olacaktır onları kapat autodan çıkar fe daha önce dediklerimi yap başka hiçbir yolu yok inan bana.
 
    Konu Sahibi

suite ile yukledım rompatherdekileri autodan cıkaetıyorum bkle snucu yzcm ayrıca cfwnin çözüm olcagını dusunmuyorum

---------- Eklendi @ 13:47:31 ---------- Yazıldı @ 13:45:52 ----------

tabii ki düzelmedi
 
suite ile yukledım rompatherdekileri autodan cıkaetıyorum bkle snucu yzcm ayrıca cfwnin çözüm olcagını dusunmuyorum

---------- Eklendi @ 13:47:31 ---------- Yazıldı @ 13:45:52 ----------

tabii ki düzelmedi
Demiştim demekten nefret ederim...
 
    Konu Sahibi
ottoman kardes yarım saat bi saat sonra gorusuruz
 
    Konu Sahibi
*#7370# ile bilgisayardan yapılan flash aynı mı? Ottoman ile baktık ama modem ayarlarım tam
 
*#7370# ile bilgisayardan yapılan flash aynı mı? Ottoman ile baktık ama modem ayarlarım tam

Hayır *#7370# soft format flashla telefona belleyi tekrar yüklüyosun... Önce soft format atıp sonra flash at düzelmezse servise vermek son çare...
 
    Konu Sahibi
Ottoman ile denedik ama benim modem sorunlu galiba diyeceğim amaaa benim bağlanamadığım internete kardeşiminkisi nasıl bağlanıyor? Arada kaldım sorun modemlerde mi telefonumda mı?
 

[ENGİN]

Üye
Ottoman ile denedik ama benim modem sorunlu galiba diyeceğim amaaa benim bağlanamadığım internete kardeşiminkisi nasıl bağlanıyor? Arada kaldım sorun modemlerde mi telefonumda mı?

gökçenle flash ı deneseydiniz
 
hard format at flaş at düzelmezse ver servise bu kadar basit.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...