akadaşım sen belleyi tekrat yüklemişim diyorsunda o dediğin sadece flaşla olur. Rompatcherin patchelri açık kaldığı sürece sorun olacaktır onları kapat autodan çıkar fe daha önce dediklerimi yap başka hiçbir yolu yok inan bana.
akadaşım sen belleyi tekrat yüklemişim diyorsunda o dediğin sadece flaşla olur. Rompatcherin patchelri açık kaldığı sürece sorun olacaktır onları kapat autodan çıkar fe daha önce dediklerimi yap başka hiçbir yolu yok inan bana.
Ottoman ile denedik ama benim modem sorunlu galiba diyeceğim amaaa benim bağlanamadığım internete kardeşiminkisi nasıl bağlanıyor? Arada kaldım sorun modemlerde mi telefonumda mı?
Ottoman ile denedik ama benim modem sorunlu galiba diyeceğim amaaa benim bağlanamadığım internete kardeşiminkisi nasıl bağlanıyor? Arada kaldım sorun modemlerde mi telefonumda mı?