Problem nerede? Artık gerçekten sıkıldım :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ANIL

Admin
yaparsınız inşallah ama flashtan korkma
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Gökçen reis halleder el attıysa
 
Tepkiler: OttomaN TigeR
İlk flash attıçımda çok korkmştm bilgisayardan her ses çıktığında öldüm öldüm dirildim ama sonradan baktım bişey olmuyo her hafta atıyorum Kısacası flashtan korkma Flash candır
 
    Konu Sahibi
flash attıktan sonra programları nasıl yklicem ki
 
teldeki her seyi (muzik, resim vs.) hafiza kartina tasi, karti cikarip hard format at.
benim arkadasimda wifi degil de mobil internete girmiyordu. ne yapdimsa olmadi. ben de hard format atdim duzeldi.
 

aleranol

Üye
bana kalırsa rompatcheri kaldır. Yani hack ve diğerleri etkileyebiliyor. Özellikle de rompatcheri yüklerkenki uygulaman sorunludur. Rompatcheri kaldırmadan önce hepsini (içindekilerin) auto dan çıkart ve kapat daha sonra onu yöneticiden sil. Depoyu ve hafıza kartını biçimlendir. Flaşla. Uygulamaları dert etme bulursun. Benimde aynı oldu lanet garantiye gönderdim ve sadece flaşlayıp göndermişler. Olmazsa gel, yüzüme tükür.
 

[ENGİN]

Üye
manuel task diye bişey gördüm yüklemelerde onu kaldır bence
 
    Konu Sahibi

Rompatcher yokken de bağlanmıyordu.

[ENGİN];4672692' Alıntı:
manuel task diye bişey gördüm yüklemelerde onu kaldır bence

O orta tuşa basılı tutunca açık uygulamaları gösteriyor ona tıklayınca onun bir etkisi olur mu ki?



daha önceden nasıl yüklediysen öyle

Ovi movi gitmiyor mu ki flashta?
 

[ENGİN]

Üye
Rompatcher yokken de bağlanmıyordu.



O orta tuşa basılı tutunca açık uygulamaları gösteriyor ona tıklayınca onun bir etkisi olur mu ki?



Ovi movi gitmiyor mu ki flashta?

engelleyebilir sürekli açıksa ayrıca flaşla belleyi sıfırdan yazdırabilirsın tele
 
    Konu Sahibi
ya flashla mağaza filan gidiyor mu gitmiyor mu bilgili arkadaşlar yardım edebilirler mi? garanti dışı kalır mı?

---------- Eklendi 08.05.2012 @ 00:02:07 ---------- Yazıldı 07.05.2012 @ 23:55:13 ----------

kaldırdım ve yine bağlanmıyor önceden bağlananları kontrol ettim artık onlar da bağlanmıyor kanser olcam ya kardeşiminkini denedim yine onda bağlandı onun hafıza kartı yok
 
ya flashla mağaza filan gidiyor mu gitmiyor mu bilgili arkadaşlar yardım edebilirler mi? garanti dışı kalır mı?
kardeş yazdığın ve yazılan tüm mesajları okudum bu kadar tedirgin olmana gerek yok telefonda donanımsal bir sorun olmadığı sürece tele bişey olsa bile flashla teli kurtarmak çocuk oyuncağı. şimdi sorununa gelince yapmn gereken ilk şey temiz bir flash atıp kontrol etmek eğer hata devam ederse sorun donanımsaldır ve böyle bi durumda zaman kaybetmeden servise gitmeni tavsiye ederim. flash yada format atınca mağaza gidecek şu gidecek bu gidecek diye dert etme onlar kolay iş. eğer bu konuda bilgin yoksa bana ulaş sorunsuzca flash atıp sorunu çözmek için uğraşırız
 

[ENGİN]

Üye
ya flashla mağaza filan gidiyor mu gitmiyor mu bilgili arkadaşlar yardım edebilirler mi? garanti dışı kalır mı?

---------- Eklendi 08.05.2012 @ 00:02:07 ---------- Yazıldı 07.05.2012 @ 23:55:13 ----------

kaldırdım

gitmiyor arkadaşım magaza vs falan aksıne bellenin orjınal uygulamalarını sıfırdan yazılıyor tele
 
    Konu Sahibi
[ENGİN];4673029' Alıntı:


gitmiyor arkadaşım magaza vs falan aksıne bellenin orjınal uygulamalarını sıfırdan yazılıyor tele


biriniz gidiyor biriniz gitmiyor diyorsunuz
 
biriniz gidiyor biriniz gitmiyor diyorsunuz
hard format atarsan gider yazılımı tekrar yüklersen ilk aldığın günkü gibi gelir tel. aradaki fark bu. bunları dert etme onlar halledilir diyorum sen mağazanın derdindesin.
 
    Konu Sahibi
Ok yarın ottoman kardeşle bir şeyler yapacağız eğer olmassa son çare flash sen yaptın mı engin deneyimin var mı?
 
bnden sana tavsiye kardeş yarın belconun cfwsini kur telefonuna kafan asla ağrımaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...