iTunes kullanımından veya iTunes wifi otomatik eşzamanlama açıksa o yüzden kaynaklanıyordur.Arkadaşlar
Ben bu PP25 ile ipadime oyun yukluyorum
Oyunlar bir süre sonra (güncelleme istememesine ragmen) APPLE ID ve ŞİFRE istiyor acilmiyor
Bir fikri olan var mi?
Selamlar
xp bilgisayarlarda açılmaması hakkında bir bilgim yok. Ayrıca iPhone'da pp25 yüklü demişsiniz.Onun bu program ile bir alakası olduğunu düşünmüyorum.bende programı win xp işletim sistemli bilgisayarıma indirdim kurlum olsu ancak açılmadı. hata mesajı veriyor. yalnız benim iphone da bu 25pp programı kurulu
Bazıları da senin sorunundan şikayetçi.Ama ben daha öyle birşey yaşamadığım için nasıl bir çözüm olabilir bilemiyorum.paylaşım için çok teşekkürler baya bir uygulama indirdim hepsi çalışıyor ama bazı uygulamalarda apple kimliği ve parolası soruyor bundan kurtulmamın bir yolu var mıdır?
iyi günler öncelikle meraba bende o yeşil buton cıkmıyor aktaramıyorum telefona programlarıBazıları da senin sorunundan şikayetçi.Ama ben daha öyle birşey yaşamadığım için nasıl bir çözüm olabilir bilemiyorum.
Teşekkürler.
Yeşil butonun çıkmamasının sebebi herhalde usb nin iPhone'u görmemesi olması gerek.Başka bir usb portundan deneyin birde.hocam bende o yeşil buton cıkmıyor oyunları telefona aktaramıyorum?
- - - Eklendi - - -
iyi günler öncelikle meraba bende o yeşil buton cıkmıyor aktaramıyorum telefona programları
Satın alım yok , zaten paralı olan uygulamaları ücretsiz yükleyebilmek için yazılmış bir program.peki uygulama içi satın alımlar nasıl yapılıyor?
Sorun tam olarak nerde biraz daha ayrıntılı açar mısınız ? Olmadı teamviewer ile ben bakabilirim.ben dediginizi yapiyorum ama nedense whatsapp indirdim kurmadı baska bişi daha indirdim bakalım kurcakmı onuda denedim indiriyor ama kurmuyor telefona yada ben beceremiyorum
Sorun tam olarak nerde biraz daha ayrıntılı açar mısınız ? Olmadı teamviewer ile ben bakabilirim.
Aynı sorun şuan bende de var. Neden durduk yere böyle yaptı anlamadım.PP25 in yeni sürümünü bekliyecez gibime geliyor ama bakalım...hocam ben 3 tane program indirdim telefona basıyorum uygulama acılıo hemen geri kapanıo ekrana resmi gelir gelmez geri gidiyor yani isimleride : clonecamera,touchretouch,diğeride findmyfriends :S nie böyle oluyor pp25 den indirdim
- - - Eklendi - - -
hocam ben 3 tane program indirdim telefona basıyorum uygulama acılıo hemen geri kapanıo ekrana resmi gelir gelmez geri gidiyor yani isimleride : clonecamera,touchretouch,diğeride findmyfriends :S nie böyle oluyor pp25 den indirdim
Ben teşekkür ederimallah senden bir değil bin razı olsun ya

Aynı sorun şuan bende de var. Neden durduk yere böyle yaptı anlamadım.PP25 in yeni sürümünü bekliyecez gibime geliyor ama bakalım...

